beantwoord

traject hoorn amsterdam

• 24 juni 2020
  • 7 reacties
  • 278 Bekeken

Hoi,

Elke dag moet ik 25 minuten op station Amsterdam Centraal wachten omdat de trein tussen Hoorn en Amsterdam slechts om het half uur gaat. Waarom laten jullie deze trein niet vaker rijden? Heel vervelend om elke dag zo lang te moeten wachten.

icon

Beste antwoord door bahnrider 25 juni 2020, 13:44

Wees wijs en meld van waaraf je reis gaat. Dan kunnen er mogelijk meer tips komen.

Tot later rijdt elke 15 min de EBS R-liner langs Edam naar Hoorn-als je toevallig net naast die route woont hoef je niet vanaf het station terug te fietsen is dat in tijd mogelijk zelfs nog korter.

Eventueel kan extra overstap in Zaandam op het sprintertje uit S´hol ook je nog 8 minuutjes eerder te HOorn brengen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarom moet je 25 minuten wachten? Kun je niet later naar Amsterdam toe?

T gaat om de terugweg en kan niet elke dag eerder weg van m’n werk

Ik weet niet op welke tijden er gereisd wordt, maar vanaf 29 juni wordt er weer de volledige dienstregeling gereden en zullen dus ook de spitstreinen tussen Amsterdam en Hoorn weer gaan rijden, waardoor er elk kwartier een treinverbinding is in de spits.

Ja de spitstrienen rijden maar tot 17.49 en die red ik dus niet 

Reputatie 7
Badge +3

Tja, buiten de spits zijn er niet genoeg reizigers om vaker te rijden.

Reputatie 5
Badge

Wees wijs en meld van waaraf je reis gaat. Dan kunnen er mogelijk meer tips komen.

Tot later rijdt elke 15 min de EBS R-liner langs Edam naar Hoorn-als je toevallig net naast die route woont hoef je niet vanaf het station terug te fietsen is dat in tijd mogelijk zelfs nog korter.

Eventueel kan extra overstap in Zaandam op het sprintertje uit S´hol ook je nog 8 minuutjes eerder te HOorn brengen.

Reputatie 5

Over welke reis hebben we het dan? Ik neem aan dat topicstarter eerst via Muiderpoort naar Centraal reist? Vanaf een station waar geen IC's stoppen?

Reageer