beantwoord

Traject Zaandijk Zaanse Schans - Schiphol

  • 29 June 2023
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik vroeg mij af wat er de laatste tijd aan de hand is op dit traject. De treinen in de ochtend vallen de laatste tijd heel vaak uit, zonder enige rede, waardoor ik vaak een half tot een uur later op werk ben in de ochtend. Komt er binnenkort een verbetering aan voor dit traject? Soms is het zelf 2 a 3 keer per week. 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 June 2023, 18:17

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Yelli en welkom bij de NS Community,

 

De afgelopen week heb je het inderdaad wel getroffen op dit traject. Vandaag en gister was er helaas sprake van minder inzet door logistieke beperkingen. Eergister was er een aanrijding en de dag daarvoor lag er een object op het spoor en later die dag reden er geen treinen door inzet van de politie. Als alles volgens planning gaat zal er ongetwijfeld verbetering komen ten opzichte van deze week.

logistieke problemen moet je dan als reiziger lezen als zijnde geen personeel. ze hebben het bij de ns nog steeds niet voor elkaar om voldoende personeel in dienst te nemen zodat alle treinen kunnen rijden.  Dat zal de komende weken nog wel erger worden nu de vakanties begonnen zijn in de eerste regio's en straks in alle.

Reageer