beantwoord

Trein 7.18 vanaf Uitgeest richting Rotterdam Centraal

• 23 september 2020
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Goedemorgen,

Vanochtend was het helaas weer zo ver. De trein van 7.18 vanaf Uitgeest richting Rotterdam Centraal rijdt niet. Dit is de afgelopen weken meerdere keren het geval geweest. Ik vraag mij af of er misschien een reden is, waardoor deze trein, soms meerdere keren per week, uitvalt. Dit is namelijk de trein die perfect is om op tijd op mijn werk te komen, maar daar de uitval ben ik iedere keer net op tijd. Ik hoor het graag!

Fijne dag!!

icon

Beste antwoord door Tamzin 23 september 2020, 08:45

Het materieel voor deze trein is met een vertraging van 7 minuten vanuit Amsterdam in Uitgeest aangekomen. De trein van 7.18 uit Uitgeest start echter volgens de reisplanner in Amsterdam wat doet vermoeden dat het materieel na de late aankomst in Uitgeest leeg teruggereden is naar Amsterdam om zo de vertraging in te halen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Het materieel voor deze trein is met een vertraging van 7 minuten vanuit Amsterdam in Uitgeest aangekomen. De trein van 7.18 uit Uitgeest start echter volgens de reisplanner in Amsterdam wat doet vermoeden dat het materieel na de late aankomst in Uitgeest leeg teruggereden is naar Amsterdam om zo de vertraging in te halen. 

Reageer