beantwoord

trein Groningen - Den Haag in spits (6:48) gehalveerd

• 31 januari 2017
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Na de nieuwe dienstregeling is de trein van 6:48 vanuit Groningen gehalveerd. Ik stap ik Assen op en moet naar Amsterdam Zuid en heb al tweede klas moeten zitten omdat er in de eerste klas geen plek meer was of staan tot Zwolle.
Het Is dringen bij het instappen geworden.
Ik heb wel een 1e klas abonnement Dat is niet goedkoop en daar verwacht ik ook iets voor.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 31 januari 2017, 21:40

Welkom op het NS Serviceforum jjdrent58. Bedankt voor het doorspelen van deze klacht over zitplaatscapaciteit. Je kan dit zelf ook melden in de druktemelder (via de app) en ik ga het ook extra melden intern. Meer kan ik eerst niet doen. Bij voldoende meldingen zullen we onderzoek doen en kijken we of verlenging van het treinmaterieel mogelijk is.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum jjdrent58. Bedankt voor het doorspelen van deze klacht over zitplaatscapaciteit. Je kan dit zelf ook melden in de druktemelder (via de app) en ik ga het ook extra melden intern. Meer kan ik eerst niet doen. Bij voldoende meldingen zullen we onderzoek doen en kijken we of verlenging van het treinmaterieel mogelijk is.

Reageer