beantwoord

Trein kaartje kopen voor volgend jaar

• 3 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ga volgend jaar naar het concert van Billie Eilish en wil graag met de trein gaan, maar kan ik vanuit Venray naar Amsterdam? en kan ik dan nog rond 11 uur met de trein terug naar huis vanuit Amsterdam naar Venrsy?
icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 oktober 2019, 20:45

Volgens de huidige dienstregeling kun je op maandag als laatste om 22.32 uur nog in Venray komen. Naar Nijmegen nog om 0.04 uur, Helmond (Deurne) 23.23 uur en naar Eindhoven tot 23.53 uur.
Misschien kun je regelen dat je in een van die steden opgehaald wordt of een auto hebt staan o.i.d.
Maar zoals Momo terecht opmerkt, de precieze dienstregeling van volgend jaar is nog niet bekend.

Overigens zou ik het kaartje pas zo laat mogelijk kopen. Je weet nooit of er nog iets tussenkomt en als je online een kaartje koopt, kun je die niet meer wijzigen of annuleren.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Van Venray naar Amsterdam gaat altijd wel lukken, maar 's avonds terug rond 11 uur is maar de vraag. De dienstregeling voor volgend jaar staat nu nog niet in de NS reisplanner maar zou je nu met de huidige dienstregeling van Amsterdam naar Venray gaan dan is de laatste reismogelijkheid om 22:32. Dan heb je een overstap op de laatste Arriva trein van de dag.
Reputatie 7
Badge +3
Volgens de huidige dienstregeling kun je op maandag als laatste om 22.32 uur nog in Venray komen. Naar Nijmegen nog om 0.04 uur, Helmond (Deurne) 23.23 uur en naar Eindhoven tot 23.53 uur.
Misschien kun je regelen dat je in een van die steden opgehaald wordt of een auto hebt staan o.i.d.
Maar zoals Momo terecht opmerkt, de precieze dienstregeling van volgend jaar is nog niet bekend.

Overigens zou ik het kaartje pas zo laat mogelijk kopen. Je weet nooit of er nog iets tussenkomt en als je online een kaartje koopt, kun je die niet meer wijzigen of annuleren.
Reputatie 7
Badge +3
De Hafas planner heeft al wel de 2020 dienstregeling (kunnen mogelijk nog kleine wijzigingen in komen), ook dan zou de laatste reismogelijkheid naar Venray om 22:32 zijn. Geen verandering dus tov de 2019 dienstregeling.
Reputatie 4
Je bent mooi op tijd, kijk even voor een leuk hotelletje in de buurt ..heb je dat gestress niet en hoef je niet eerder weg van t concert.....

Reageer