Ik ga volgend jaar naar het concert van Billie Eilish en wil graag met de trein gaan, maar kan ik vanuit Venray naar Amsterdam? en kan ik dan nog rond 11 uur met de trein terug naar huis vanuit Amsterdam naar Venrsy?
Beste antwoord door mrfreeze
Volgens de huidige dienstregeling kun je op maandag als laatste om 22.32 uur nog in Venray komen. Naar Nijmegen nog om 0.04 uur, Helmond (Deurne) 23.23 uur en naar Eindhoven tot 23.53 uur.
Misschien kun je regelen dat je in een van die steden opgehaald wordt of een auto hebt staan o.i.d.
Maar zoals Momo terecht opmerkt, de precieze dienstregeling van volgend jaar is nog niet bekend.
Overigens zou ik het kaartje pas zo laat mogelijk kopen. Je weet nooit of er nog iets tussenkomt en als je online een kaartje koopt, kun je die niet meer wijzigen of annuleren.
Bekijk origineel
Misschien kun je regelen dat je in een van die steden opgehaald wordt of een auto hebt staan o.i.d.
Maar zoals Momo terecht opmerkt, de precieze dienstregeling van volgend jaar is nog niet bekend.
Overigens zou ik het kaartje pas zo laat mogelijk kopen. Je weet nooit of er nog iets tussenkomt en als je online een kaartje koopt, kun je die niet meer wijzigen of annuleren.