De trein van Amsterdam Zuid naar weesp vertrok zojuist 1 minuut te vroeg. Hierdoor haalde ik mijn trein niet, wat extra vervelend is aangezien de volgende trein uitvalt ivm de stakingen. Krijg ik hier compensatie voor een kan de ns ervoor zorgen dat de berichtgeving over wanneer de trein vertrekt overeenkomt met de echte tijd? Het zou nuttiger zijn om de tijd aan te geven tot wanneer je in mag stappen dan wanneer de trein vertrekt bijvoorbeeld en zorgen dat dit ook echt zo is.
Welke trein was dat want als ik naar de GPS data van de trein kijk dan is de trein van 17.04 slechts enkele seconden te vroeg gaan rijden en de trein van 17.34 uur is zelfs later vertrokken.
De tijden op de borden en in de reisplanner zijn al jaren de tijden waarop de trein vertrekt, zo'n 20 á 25 seconden voor vertrektijd begint de Hc met het sluiten van de deuren.
Gezien de GPS data was u helaas te laat op het station om deze trein te nemen.
De trein vertrekt op de aangegeven tijd. De vertrekprocedure start ongeveer een halve minuut van te voren. Ga er vanuit dat je tot een minuut voor vertrektijd kunt instappen, maar neem ruimere marge.
Je kunt geldterugbijvertraging aan vragen als door de uitvallende trein jouw reis minstens een half uur langer duurt. Je kunt geen compensatie vragen voor een te vroeg vertrokken trein als je dat niet kunt aantonen. .
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.