beantwoord

Trein van Utrecht naar Den Haag van 8.43 uur valt regelmatig uit

• 21 februari 2019
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Beste NS,

De trein van Utrecht naar Den Haag van 8.43 uur valt regelmatig uit, bijvoorbeeld vandaag, afgelopen maandag en vorige week maandag. Er wordt geen reden hiervoor opgegeven. Graag zou ik willen weten wat de reden is dat deze trein regelmatig niet rijdt.

Gr. Myrthe
icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 februari 2019, 18:44

Ik heb mijn best gedaan, maar ik kan niet achterhalen wat de exacte reden was van de uitval vandaag. Het spijt me. Mag ik vragen of je bekend bent met onze Geld Terug Bij Vertraging regeling?
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Mystie, welkom bij onze Community!

Wat vervelend dat je maar niet kan achterhalen waarom deze trein uitvalt. Ik heb contact opgenomen met verschillende afdelingen en deze hebben mij verteld dat de trein van vanochtend gewoon heeft gereden. Zou je mij kunnen vertellen om welk treinnummer het gaat? Dit vind je terug in onze reisplanner!
Reputatie 4
Ik denk dat TS de trein van 7:43 (trein 2018) bedoelt: die heeft vandaag en vorige week maandag niet gereden (zie onder andere https://treinposities.nl/vertrekstaat/utrecht-centraal/2019-02-21). Afgelopen maandag was het de trein van 6:43 (trein 2014) die niet reed.
Mocht dat zo zijn, hoor ik dat graag van Mystie!
Ja eens, ik bedoel die van 7.43 uur!
Ik heb mijn best gedaan, maar ik kan niet achterhalen wat de exacte reden was van de uitval vandaag. Het spijt me. Mag ik vragen of je bekend bent met onze Geld Terug Bij Vertraging regeling?

Reageer