beantwoord

trein vertrekt 3 min te vroeg

• 8 september 2019
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Hoi,

Ik wil net de trein pakken vanaf Tilburg Centraal naar Den Bosch. Deze vertrekt van spoor 1 om 10:43. Alleen toen ik wilde instappen om 10:40 ging de deur van de trein net dicht. Ik gebaarde nog naar de conducteur en wijzend naar het bord dat we nog 3 minuten hadden. Maar hij vertrok al... Sinds wanneer vertrek de trein te vroeg??? Ik had echt nog 3 min te tijd...

Heb dit nog nooit meegemaakt echt why is dit zo.
icon

Beste antwoord door Danny NS 8 september 2019, 11:14

Hoi Pimwulms en welkom bij de NS Community!

Mijn excuses dat jouw trein te vroeg is vertrokken. Het klopt inderdaad dat de trein te vroeg was vertrokken. 1 minuut en 30 seconden om precies te zijn.
Uiteraard is het te vroeg laten vertrekken van treinen niet de bedoeling. Ik zag de trein voor Tilburg een vertraging had van bijna 5 minuten. Ik vermoed dat de conducteur en de machinist te gedreven waren in het inhalen hiervan. Ik zal er een melding van maken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Hoi Pim,

Op de treinradar is op te maken dat deze trein ruim om 10:42 vertrokken is. Dat is niet 3 minuten te vroeg, maar wel iets te vroeg! Het knappe is wel dat deze trein tot aan Tilburg de heletijd met vertraging reed, misschien dacht de conducteur nog dat hij vertraging had en snel weer door moest! Het gevolg was overigens wel dat deze trein vlak voor Vught weer heeft moeten wachten omdat deze te vroeg was ;)

https://treinposities.nl/ritinfo/20190908/6632
Hoi Pimwulms en welkom bij de NS Community!

Mijn excuses dat jouw trein te vroeg is vertrokken. Het klopt inderdaad dat de trein te vroeg was vertrokken. 1 minuut en 30 seconden om precies te zijn.
Uiteraard is het te vroeg laten vertrekken van treinen niet de bedoeling. Ik zag de trein voor Tilburg een vertraging had van bijna 5 minuten. Ik vermoed dat de conducteur en de machinist te gedreven waren in het inhalen hiervan. Ik zal er een melding van maken.
Reputatie 7
Badge
Ik zal er een melding van maken.

Kom op zo'n 50 seconde te vroeg. Dat is ruim minder dan 3 minuten. Goed dat je er een melding van hebt gemaakt.

Reageer