trein vertrekt te vroeg

• 4 maart 2020
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Regelmatig pak ik op station Leidsche Rijn de sprinter richting Tiel om 8.04 om vervolgens op Utrecht Centraal over te stappen. Maar regelmatig vertrekt deze trein een paar minuten te vroeg. Dit is ook niet erg fijn, want duurt bijna 15 min voordat de volgende trein komt!!

Vanmorgen ook weer om 8.01 deuren sluiten en hij vertrekt. Terwijl ik net de trap op loop. Ik woon net zoals veel andere mensen om de hoek van het station dus ik loop om 8.00 de deur uit en sta 1 a 2 min later op het station. Met het rot weer van de laatste tijd niet te laat en niet te vroeg. Maar als de trein bijna 3 mij eerder vertrekt dus wel. 

2 reacties

Reputatie 5

Deze trein heeft inderdaad de vertrektijd volgens dienstregeling niet afgewacht en reed al om 08:03. Hij kwam overigens om 08:02 aan, niet om 08:01, zoals TS schrijft.

https://treinposities.nl/ritinfo/20200304/6025

Hoi Ro_ki_vi, welkom op de NS Community. 

Het kan een keer gebeuren dat een trein iets te vroeg vertrekt, maar ik begrijp dat je hier structureel tegenaan loopt op Leidsche Rijn. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt zodat er naar gekeken kan worden. 

Reageer