Treinaansluiting Geldermalsen

  • 1 november 2019
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Beste NS,

Ik wil even klagen. Ik ben een dagelijkse reiziger op het traject Tiel - Den Bosch. Gewoonlijk vertrek ik vanuit Tiel om 7.04 en tot voor kort had ik een overstap in Geldermalsen om 7.18 uur.

Eerder is er bij u geklaagd over het feit dat de aansluitende trein met regelmaat niet op de a zijde van het perron stopte waardoor de aansluiting alleen door hard te rennen werd gehaald en zelfs dat niet altijd lukte.

Klantvriendelijk als de NS is, heeft uw organisatie ervoor gekozen om in de reizigers app het aansluitende perron te veranderen in nr 4 ipv nr 4a. Dan kan er in ieder geval niet worden geklaagd dat de trein niet op het juiste perron stopt.

 

Nu schertst mij de verbazing dat sinds een week deze overstap niet meer opgenomen is in de NS planning als zijnde een officiële overstap. Gaat de NS zo on met haar klanten? Dit is geen klantenservice, maar de dienstregeling naar eigen hand zetten zonder rekening met de klant te houden.

 

Als ik een trein later pak scheelt mij dat op dagbasis drie kwartier. Op een 9-urige werkdag vind ik niet nogal wat. 

 

Kan er vanuit de NS geen andere oplossing komen?

 

Vriendelijke groet ,

 

Bas


5 reacties

Reputatie 5

Dit is vreemd..het is precies die ene trein die eruit is gehaald. De rest van de dag is het wel mogelijk om .18 te halen.

De rest van de dag vertrekt hij om .21

 

Dat zou ook een "meedenk" oplossing van NS kunnen zijn in de ochtend.

Goedemiddag Bas Oremans, en welkom bij de Community. 

 

Ik kan het zo niet verklaren en doe graag navraag voor je. Vind je het oké als ik hierop terug kom? 

Natuurlijk, Ik ben vast niet de enige die dit probleem ziet. 

Reageer