treinen tussen Dronten en Lelystad | NS Community

treinen tussen Dronten en Lelystad

  • 24 September 2022
  • 6 reacties
  • 302 Bekeken

Reputatie 3

Op twitter lees ik zoeven dat er vanaf volgende week weer treinen gaan rijden tussen Dronten en Lelystad. Ik vind het zeer bijzonder.

 

 


6 reacties

De reisplanner wordt momenteel pas steeds de dag van te voren aangepast.

Reputatie 3

Allemaal leuk lief en aardig maar hoe kan het in vredesnaam dat een NS medewerker op twitter tot 2 keer aan toe aangeeft dat er vanaf volgende week treinen gaan rijden tussen Dronten en Lelystad.

Dan heb je dus als medewerker toch wel heel veel essentiële informatie niet tot je genomen.

Reputatie 7
Badge

Inderdaad bijzonder. Zijn ze daar van het paadje of zo? 

Allemaal leuk lief en aardig maar hoe kan het in vredesnaam dat een NS medewerker op twitter tot 2 keer aan toe aangeeft dat er vanaf volgende week treinen gaan rijden tussen Dronten en Lelystad.

Die heeft gewoon in de reisplanner gekeken en daar stonden ze vandaag nog in.

Reputatie 7
Badge +1

Allemaal leuk lief en aardig maar hoe kan het in vredesnaam dat een NS medewerker op twitter tot 2 keer aan toe aangeeft dat er vanaf volgende week treinen gaan rijden tussen Dronten en Lelystad.

Die heeft gewoon in de reisplanner gekeken en daar stonden ze vandaag nog in.

 

Die laatste zin dan ook even citeren Tamzin dal lijkt mij wel zo eerlijk.

Reputatie 4

De situatie is op Twitter voldoende uitgelegd zo te zien. En ik weet niet wie van de mensen hier de Twitter-account @helu14071963 vertegenwoordigd maar de betreffende persoon mag zich kapot schamen voor de reactie waarin hij aangeeft dat de betreffende NS-medewerker ontslag zou moeten nemen. Dat is echt ver beneden peil.

Reageer