Treinenspotten | NS Community
beantwoord

Treinenspotten

  • 13 March 2023
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Beste NS,

Ik ben een fanantieke treinenliefhebber met veel passie om mooie aanstukken te fotograferen.

Ik zie veel spotters op Youtube of andere social media platformen, die mooie stukken hebben gefilmt zoals sgm en icng. Ik heb me altijd al afgevraagd, en heb ook het internet afgezocht zonder succes, hoe weten mensen wanneer er een mooi plaatje aan komt rijden. Ik was toevallig afgelopen week de gelukkige want toen ik Station Hoorn binnen reed kwamen we de ICNG tegen waar ik een mooi plaatje van heb gemaakt. Ik ben zeer benieuwt hoe ik kan weten wanneer er mooie plaatjes aan komen, ik zou ze graag in mijn verzamel album willen zetten. 

Met vriendelijke groet

 

Lukas Verhoek

Treinspotter in regio West Friesland, Hoorn.

icon

Beste antwoord door JurgenH 13 March 2023, 13:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Er zijn ook op sociale media diverse groepen waar in zulke dingen gemeld worden. Voor goederentreinen is er het SION-forum. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik denk dat dat vaak toch een kwestie van geluk, of in sommige gevallen met wat geluk inside informatie is.

Veel opvallende dingen (Zoals soms ritten van ICNG) worden gemeld in het opvallende dingen topic op Somda van de betreffende dag. Zie bijvoorbeeld het eerste bericht van het topic van vandaag.

Reageer