beantwoord

treintijden almere oostvaarders naar lelystad

• 5 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

• Sprinter
  • 2 reacties
ik reis paar in de week voor mn werk naar lelystad vanaf almere oostvaarders..nu zie ik datbde treinen opeens vaker gaan naar Lelystad is dat blijfend of niet??
icon

Beste antwoord door Danny NS 5 augustus 2019, 08:30

Hoi Mvv en welkom bij de NS Community!

Door werkzaamheden rondom Naarden-Bussum is de dienstregeling aangepast. Je zal tijdens deze werkzaamheden de gewijzigde dienstregeling rondom jouw stations blijven ervaren.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Mvv en welkom bij de NS Community!

Door werkzaamheden rondom Naarden-Bussum is de dienstregeling aangepast. Je zal tijdens deze werkzaamheden de gewijzigde dienstregeling rondom jouw stations blijven ervaren.
Badge
Tijdens een deel van de werkzaamheden rijden de treinen vanuit Hoofddorp door naar Lelystad Centrum i.p.v. dat deze keren op Almere Oostvaarders. Dit ter compensatie van andere weggevallen treinen vanwege de werkzaamheden.

LET OP, gedurende de werkzaamheden zijn er wijzigingen in de treindienst op dit traject, controleer dus wel vooraf de reisplanner per reisdag.
bbedankt voor jullie reacties..ok dat is fijn..helaas dus niet blijvend..kwam voor mij heel goed uit namelijk
en tot wanneer is dit zo??
De huidige planning is dat deze werkzaamheden gaande zijn tot en met 25 augustus. Zie ook ons werkzaamhedenoverzicht.

Reageer