beantwoord

Treinverbinding Breda tilburg

• 25 maart 2020
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Hoi NS, 

Door corona rijden er minder treinen en dat begrijp ik, maar sommige keuzes met betrekking tot de dienstregeling begrijp ik niet.

De trein van den Bosch naar Breda komt om 20.18 aan op Tilburg en vertrekt 1 minuut later. De trein van Eindhoven naar Breda komt om 20.21 aan op Tilburg. Als ik dus van Eindhoven naar Breda reis mis ik de overstap dus op 2 minuten en moet ik 28 minuten wachten. Kan dit opgelost worden door een trein 3 minuten te laten wachten?

Iedereen die ergens op de dag van Eindhoven naar Breda reist kan dus 28 minuten besparen door een andere trein 3 minuten te laten wachten. Er rijden al weinig treinen dus ik dacht dat hier misschien rekening mee gehouden kan worden. 

Groetjes

Tim

icon

Beste antwoord door Sascha NS 25 maart 2020, 15:03

Goedemiddag Timeton. Welkom bij de NS Community.

Mijn excuses dat de nieuwe dienstregeling voor jou niet goed uitpakt. Ik durf niet te zeggen of dit aangepast kan worden. Ik zal de feedback doorzetten naar de betreffende afdeling.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Timeton. Welkom bij de NS Community.

Mijn excuses dat de nieuwe dienstregeling voor jou niet goed uitpakt. Ik durf niet te zeggen of dit aangepast kan worden. Ik zal de feedback doorzetten naar de betreffende afdeling.

Reageer