beantwoord

uitgevallen trein

  • 3 November 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Reputatie 2

Vanochtend blijkt de trein van 6.21 niet te rijden. Staat niet aangekondigd op de app bij nieuws en storingen. De dag begint dus met een half uur wachten.  Na 20 minuten staat het nog steeds niet bij de storingen en werkzaamheden.

Als ik de reis zelf plan en dan aanklik staat er wel dat de reis niet mogelijk is, zowel niet om 6.21 als 6.51. Maar die info klopt niet helemaal. Want die van 6.51 blijkt wel naar Roosendaal te rijden. Volgens de NS app rijdt die maar tot Bergen op Zoom en ' reis niet mogelijk'  maar volgens de conducteur tot Roosendaal en daar kan ik dan overstappen weliswaar met heel weinig overstaptijd.. Ook al gek dat verschil. 

 

De conducteur weet me ook te vertellen dat die 1e trein kapot is. Zou dat dan  iet onder de storingen moeten staan?

 

Een verwarrende info voorziening hoor. 

 

Traject Vlissingen naar Breda 

 

Iin Vlissingen ingecheckt om 6.15.  Voor de trein van 6.21. Dacht korting te krijgen want nog daltijd. 

Uiteindelijk vertrokken om 6.51 

 

Krijg ik nu iets terug?  

Al heb ik veel liever accurate treinreizen en ben ik liever op tijd waar ik moet zijn.

 

 

icon

Beste antwoord door Tamzin 3 November 2022, 07:24

Bekijk origineel

1 reactie

in Vlissingen ingecheckt om 6.15.  Voor de trein van 6.21. Dacht korting te krijgen want nog daltijd. 

Uiteindelijk vertrokken om 6.51 

Krijg ik nu iets terug?  

Als u om 6.15 bent ingecheckt reist u tegen daltarief, ook als u uiteindelijk pas om 6.51 kunt vertrekken. Het incheckpaaltje weet natuurlijk niet dat uw geplande trein uitvalt.

Reageer