Utrecht overvecht vervalt bij directe rit naar Almere centrum

Toon eerste bericht

31 reacties

Deze uitval van 2 treinen zou tijdelijk zijn. Wanneer komen ze terug!
Het is heel vervelend en de overgebleven treinen zijn regelmatig te kort.
Het is waardeloos zo!
Ik lees in de reactie van Erryt NS dat is aangegeven dat de wijziging in eerste instantie is veroorzaakt door werkzaamheden. Ik lees geen toezegging dat dit terug zal worden gedraaid. Ik ga desondanks wel kijken of het mogelijk is om dit station weer toe te voegen in deze reis. Ik kom erop terug.

Edit: Ik zie overigens in de dienstregeling wel 2 directe treinen vanuit Almere Centrum naar Utrecht Overvecht staan. Kun je iets specifieker zijn welke treinen je mist, @Annelies 123?
Reputatie 6
Badge
Er is gezegd dat als de werkzaamheden bij Naarden-Bussum voltooid zijn, de stop waarschijnlijk wel weer terug zou komen. Men is op dit moment nog druk aan het werk bij Naarden-Bussum. Op de terugweg is de stop al wel teruggekomen en 's avonds na 20:00 stopt de trein tot aan Hilversum wel weer op alle tussengelegen stations (door het wegvallen van de sprinter naar Weesp/Hoofddorp).
Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie gekregen van Annelies 123. Wanneer er alsnog een reactie komt zal ik, of een van mijn collega's, het alsnog oppakken.
Bedoel de trein van Utrecht Overvecht richting Hilversum van rond 9.00 uur. De terugreis eind van de dag is inderdaad wel 4x per uur mogelijk.
Vanmorgen moest ik weer staan omdat de trein te kort is. Is regelmatig het geval. De uitvallende trein wordt dus regelmatig niet gecompenseerd met meer zitplaatsen in de volgende trein .
Je meldt nu twee verschillende zaken, Annelies 123. Allereerst geef je aan dat er dus in de ochtend een trein ontbreekt in de dienstregeling. Volgens mij heeft Edwin hierboven al aangegeven waarom deze trein (nog) niet terug is gekeerd. Voor je melding over het tekort aan zitplaatsen ga ik nu een melding aanmaken. Je kunt dat ook zelf doen via de druktemelder op onze website.

Reageer