beantwoord

van deurne naar boxtel

• 28 juni 2020
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Ik moet vanavond nog naar boxtel en ben nu in deurne. Ik zie net op de app dat dr een aanrijding is geweest dus kan dan niet weg maar dr staat dat t ongeveer duurt tot 23:45 maar de trein van 23:36 staat wel dat die gewoon rijd. Wanneer weet ik of die wel of niet rijd want anders moet ik een oplossing sturen

icon

Beste antwoord door Jeroen 28 juni 2020, 22:09

Allereerst even afwachten, het is vervelend als er zoiets gebeurt op je route maar de NS zal moeten zorgen dat je thuis komt. 

Het is altijd lastig aan te geven hoe lang zoiets exact gaat duren dus het is en blijft een schatting. Mocht het zo zijn dat de laatste trein niet rijdt dan kun je contact leggen met NS personeel op het station of even op zoek gaan naar een info zuil en via de SOS knop contact zoeken met de NS klantenservice.  Als je dan aangeeft hoe de situatie is dan zullen ze een oplossing zoeken zodat je thuis komt.  Als de NS aangeeft een taxi te regelen dan hoef je de taxi niet voor te schieten, de NS heeft contracten lopen waardoor de taxi's die NS regelt ook door de NS betaald worden en gestrande reizigers dus nooit die kosten hoeven voor te schieten.

Denk er ook even aan dat als je zelf iets regelt je het zelf moet betalen.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Allereerst even afwachten, het is vervelend als er zoiets gebeurt op je route maar de NS zal moeten zorgen dat je thuis komt. 

Het is altijd lastig aan te geven hoe lang zoiets exact gaat duren dus het is en blijft een schatting. Mocht het zo zijn dat de laatste trein niet rijdt dan kun je contact leggen met NS personeel op het station of even op zoek gaan naar een info zuil en via de SOS knop contact zoeken met de NS klantenservice.  Als je dan aangeeft hoe de situatie is dan zullen ze een oplossing zoeken zodat je thuis komt.  Als de NS aangeeft een taxi te regelen dan hoef je de taxi niet voor te schieten, de NS heeft contracten lopen waardoor de taxi's die NS regelt ook door de NS betaald worden en gestrande reizigers dus nooit die kosten hoeven voor te schieten.

Denk er ook even aan dat als je zelf iets regelt je het zelf moet betalen.

Reputatie 7
Badge +3

Volgens de storingspagina rijden er nu wel bussen. Info geeft aan:

Er rijden snelbussen tussen Helmond, Deurne en Horst-Sevenum. Er rijden snelbussen tussen Eindhoven Centraal en Helmond. Er rijden stopbussen tussen Helmond Brandevoort, Helmond 't Hout, Helmond en Helmond Brouwhuis.

Als je nu in Deurne staat zou ik proberen zsm in een één van die bussen te komen tot een station vanwaar wel treinen rijden,  ik denk Eindhoven. Wellicht ben je dan nog eerder in een Boxtel dan je met de trein van 23:36 vanaf Deurne zou zijn en is een betere optie dan een taxi laten regelen aangezien dat meestal ook wel enige tijd duurt.

Reputatie 7
Badge +3

@Imme Verhoeven

Ik hoop maar dat je in een bus zit want die trein van 23:36 uit Deurne is zojuist vervallen en de prognose van de storing is naar 00:30 gegaan.

De trein die om 23:36 vanuit Deurne zou vertrekken staat nu als vervallen tussen Deurne en Eindhoven, vanaf Eindhoven staat die als vertrekkend met +10 minuten, dus om 00:16 ipv 00:06.  

Edit, vertrekt toch gewoon om 00:06.

https://treinposities.nl/ritinfo/20200628/4488

Hopelijk is dit goedgekomen met de adviezen van Jeroen en Momo! Bedankt voor jullie hulp.

Reageer