beantwoord

verbetering dienstregeling tussen Weert en Rotterdam

• 15 maart 2021
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Hoi,

Ik reis regelmatig van Heeze naar Rotterdam. Een optie is in Eindhoven te overstappen, maar daar heb ik altijd 31 min overstaptijd in Eindhoven, wat niet heel handig is 

De sprinter van Heeze naar Eindhoven komt altijd om 13 of 43 over de uur en de IC van Eindhoven naar Rotterdam vertrekt om 14 en 44 over; niet genoeg tijd om te overstappen dus. Als de IC maar 2 min later vertrok, zou het wel mogelijk zijn om in Eindhoven te kunnen overstappen. 

Volgens mij geldt dit voor beide richtingen. 

Waar kan ik een suggestie voor een verandering in de dienstregeling indienen?

icon

Beste antwoord door Tamzin 15 maart 2021, 13:08

U kunt beter tot Tilburg blijven zitten en vervolgens in Tilburg en Breda overstappen. Dat is sneller dan een halfuur in Eindhoven wachten. 

Iets in de dienstregeling van de sprinter veranderen is lastig omdat de intercity's tussen Weert en Eindhoven dat blokkeren. De iC later laten vertrekken is geen optie vanwege de dienstregeling rond Rotterdam en Den Haag.

Mogelijkheden voor reizigers om om wijzigingen te vragen zijn er bij mijn weten niet. Alleen het locov kan dat maar die handelen slechts namens allerlei organisaties maar niet namens particulieren. Misschien kunt u het daarom het beste eens bij Rover aankaarten. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

U kunt beter tot Tilburg blijven zitten en vervolgens in Tilburg en Breda overstappen. Dat is sneller dan een halfuur in Eindhoven wachten. 

Iets in de dienstregeling van de sprinter veranderen is lastig omdat de intercity's tussen Weert en Eindhoven dat blokkeren. De iC later laten vertrekken is geen optie vanwege de dienstregeling rond Rotterdam en Den Haag.

Mogelijkheden voor reizigers om om wijzigingen te vragen zijn er bij mijn weten niet. Alleen het locov kan dat maar die handelen slechts namens allerlei organisaties maar niet namens particulieren. Misschien kunt u het daarom het beste eens bij Rover aankaarten. 

Reageer