Vertraging opgelopen tijdens de reis, hoe kan dat?

• 7 januari 2020
  • 6 reacties
  • 291 Bekeken

Vanochtend om 6:50 op station Olst om de trein van 6:54 richting Zwolle te halen (om daar over te stappen). Weer staat er +5 op de borden te knipperen.... Als ik in de app kijk zie ik, dat de trein op tijd richting Deventer is gegaan, maar daar die (voor mij inmiddels beruchte) 5 min vertraging heeft opgelopen. Toch maar de retorische vraag, wat gebeurt daar toch steeds in/bij Deventer??? Het is zo vaak dat ik dit mee maak. En de tijd kan ook niet ingehaald worden tussen Deventer en Zwolle.

Wederom een sprintje zometeen in Zwolle met de grote kans de aansluiting niet te halen. 

6 reacties

Ik ga kijken of ik er achter kan komen waarom dit regelmatig voorkomt. Ik kom erop terug. 

Opnieuw een poging om informatie te achterhalen, helaas nog geen inhoudelijke reactie. 

Helaas nog geen inhoudelijke reactie. Ik blijf ermee bezig. 

Helaas kom ik niet achter een reden waarom er regelmatig een probleem met deze rit zou zijn. De collega’s die dit hebben uitgezocht zien geen aanleiding voor een vertraging op dit traject. Ik moet je dus helaas het antwoord schuldig blijven. 

Hallo Piggybank001 en welkom bij de NS Community. 

Helaas is het voor mij niet te achterhalen waarom deze specifieke trein vertraging heeft opgelopen tijdens de reis tussen twee stations. Ik heb geen directe lijn met de mensen op elke trein. In het algemeen kan het te maken hebben met snelheidsbeperkingen tijdens de rit. Wellicht weten @Jeroen of @Edwin nog iets meer van deze vertraging. 

Reputatie 7
Badge

Ik weet het niet, ik heb die trein niet gereden, maar wat ik zo op Treinposities zie, is dat die trein thv Snipperling Aansluiting wordt vastgehouden. Meestal is dat een kruisende beweging.

Als dit een structureel iets is, zou dat bij de bijsturing bekend moeten zijn. Misschien kan @Jouke NS daar eens vragen (of laten vragen) of men weet wat daar gebeurt.

Reageer