beantwoord

Vertrek tijdstip vervangende bussen vanuit Leiden Centraal in verband met werkzaamheden

• 2 april 2019
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Ggeachte heer/mevrouw , goeie middag. Graag zou ik het volgende willen weten , er is een bus die om 04.06 vertrekt naar Schiphol. Na 04.06 , is er een latere tijdstip ? Bv. om 04.20 ? Want ik moet op Schiphol zijn om 05.00 uur

Hoogachtend ,

Marie-Josee Servage
icon

Beste antwoord door Jouke NS 2 april 2019, 14:50

Hallo Redrose en welkom op de NS Community.

We proberen de bussen zoveel mogelijk op de aangegeven tijden te laten vertrekken. De tijdstippen in de reisplanner zijn een goede indicatie maar minder betrouwbaar dan bij regulier treinvervoer. Het is dan ook raadzaam om tijdig op het station te zijn en ervoor te zorgen dat je speling hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De reisplanner geeft aan dat er om 4.27 een bus vertrekt die om 4.57 op Schiphol zou moeten zijn.

In hoeverre deze op tijd rijdt weet ik niet.

Hallo Redrose en welkom op de NS Community.

We proberen de bussen zoveel mogelijk op de aangegeven tijden te laten vertrekken. De tijdstippen in de reisplanner zijn een goede indicatie maar minder betrouwbaar dan bij regulier treinvervoer. Het is dan ook raadzaam om tijdig op het station te zijn en ervoor te zorgen dat je speling hebt.
Reputatie 7
Badge +3
persoonlijk zou ik niet gokken op een bus die een paar minuten voor de tijd dat er moet zijn aan zal moeten komen. Mijn advies, neem een bus eerder, of zoek ander vervoer.

Reageer