beantwoord

vertrektijd van Zandvoort aan zee naar Amsterdam Sloterdijk

• 7 september 2018
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

In NS Site staat op :

zondag 9 September om 1.05 uur vertrekt de trein naar Amsterdam ( zonder overstap ) en aankomst is om 1.30 in Amsterdam Sloterdijk.

in NS App staat op :

zondag 9 September om 1.05 uur vertrekt de trein naar Amsterdam ( met overstap in Haarlem ) en aankomst is om 2.12 uur in Amsterdam Centraal

Voor mij is wel verwarrend en welke 1 van 2 klopt goed ?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 september 2018, 20:04

Ik snap dat dit erg verwarrend is en ik zal er een melding van maken. Je kan ervan uitgaan dat de Reisplanner via de website de correctie informatie geeft. Je zal om 1:30 op het station Amsterdam Sloterdijk arriveren en dit zal voor de week daarna hetzelfde zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Ik zou de aangepaste dienstregeling uit de Reisplanner aanhouden. In de nacht van zaterdag op zondag wordt deze (langzame) verbinding gegeven:

Reputatie 7
Badge +3
Ik krijg toch echt de nacht van zaterdag op zondag een directe trein zonder overstap uit de planner.

Die met de overstap en aankomst 2.12 Amsterdam Centraal krijg ik wanneer ik de nacht van vrijdag op zaterdag zoek.

Badge +3
Je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat ik "morgen" als reisdatum had ingesteld en niet "vandaag". Blijkbaar was dat niet zo. Excuses voor de verwarring.
Ik snap dat dit erg verwarrend is en ik zal er een melding van maken. Je kan ervan uitgaan dat de Reisplanner via de website de correctie informatie geeft. Je zal om 1:30 op het station Amsterdam Sloterdijk arriveren en dit zal voor de week daarna hetzelfde zijn.
Badge +3
Tja, 'vandaag' duurt bij de NS natuurlijk tot 04:00 de volgende ochtend :D

Net als dat de lente op 14 mei begint en op 30 juni eindigt en zo.. 😛
Reputatie 7
Badge +3
@iMark Ik moest zelf ook wel even 2 keer kijken of ik wel de juiste dag had, daarom ook juist een iets eerdere vertrektijd gevraagd in de planner zodat de overgang van de ene dag op de andere te zien was.

Ik had overigens niet "morgen" als reisdatum gekozen, maar zo 9 sep met een tijd na 00.00

Reageer