beantwoord

Vervallen trein zaltbommel

• 18 september 2018
  • 10 reacties
  • 267 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Kan worden uitgelegd waarom de sprinter van 10u van Zaltbommel richting Utrecht/Den Haag niet rijdt? Zonder verdere toelichting omgeroepen op het perron dat deze trein niet rijdt. Lekker hoor, nu mis ik mijn afspraak om 11u...
icon

Beste antwoord door Miriam NS 26 september 2018, 12:15

Hallo MWil, welkom op onze Community

Ik zie dat er in dit topic nog niet door een moderator gereageerd is en wou dit toch nog even doen. Het is natuurlijk erg vervelend als je trein uitvalt en je hierdoor een afspraak mist. Begrijpelijk dat je dan ook graag wenst te weten wat de reden hiervan is geweest. Doorgaans wordt dit ook wel aangegeven, vaak is dit algemeen wat er op dat moment gaande is. Vervelend dat dit nu niet het geval is geweest.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het is inderdaad irritant dat vaak treinen uitvallen zonder dat er een reden wordt opgegeven.
Heel vervelend dat er een trein niet rijdt, maar het weten van de (werkelijke) reden veranderd helaas weinig aan dit feit.

Bijvoorbeeld omroepen dat "de conducteur zich verslapen heeft" lijkt mij ook wat vreemd overkomen op het perron.......
Reputatie 7
Badge +3
Bijvoorbeeld omroepen dat "de conducteur zich verslapen heeft" lijkt mij ook wat vreemd overkomen op het perron.......
Sommige mensen vergeten dat het de klanten zijn die hun salaris betalen. Je kunt minimaal omroepen dat de trein niet kan rijden omdat er geen personeel is. Dat lijkt in dit geval sowieso de reden aangezien de trein op de normale tijd in Den Bosch was aangekomen en er verder geen storingen waren.

Je kunt minimaal omroepen dat de trein niet kan rijden omdat er geen personeel is. Dat lijkt in dit geval sowieso de reden

Opvallende veronderstelling, kan nog vele redenen waarom de trein niet verder reed.....
Reputatie 4
In Den Bosch wordt er veel van personeel gewisseld. Het lijkt me best een plausibel verhaal.
Zou alleen nooit zo iets op een openbaar forum zetten als je het niet zeker weet. En al zeker niet als je medewerkers daarbij indirect als oorzaak aanwijst......
Plausibel, maar totaal niet op feiten gebaseerd. Als je maar vaak genoeg onzin uitkraamt zal je eens in de zoveel tijd gelijk hebben, maar dat is geen reden om maar wat te roepen.
Reputatie 7
Badge +3
Zou alleen nooit zo iets op een openbaar forum zetten als je het niet zeker weet. En al zeker niet als je medewerkers daarbij indirect als oorzaak aanwijst......
Waar het om draait is dat je de klanten gewoon moet vertellen waarom ze niet de dienst geleverd krijgen waarvoor ze betalen. Gewoon fatsoen naar je klanten toe.
Maar nogmaals, @Tamzin , zonder enig bewijs personeelsleden als schuldige aanwijzen is zeer ongepast.

NS gaf aan dat de trein niet kon rijden, de reden is een intern logistiek probleem welke niet gedeeld hoeft te worden.

Omroepberichten dat de machinist zich verslapen heeft, de conducteur zijn sleutel voor de deurbediening kwijt is, dat de ATB van de trein defect is gegaan, of de trein is ondergespuugd door een reiziger hoor ik toch liever niet over de stationsomroep.

Jij wel ?
Hallo MWil, welkom op onze Community

Ik zie dat er in dit topic nog niet door een moderator gereageerd is en wou dit toch nog even doen. Het is natuurlijk erg vervelend als je trein uitvalt en je hierdoor een afspraak mist. Begrijpelijk dat je dan ook graag wenst te weten wat de reden hiervan is geweest. Doorgaans wordt dit ook wel aangegeven, vaak is dit algemeen wat er op dat moment gaande is. Vervelend dat dit nu niet het geval is geweest.

Reageer