Vervoer zaterdag Zwolle Harderwijk | NS Community
beantwoord

Vervoer zaterdag Zwolle Harderwijk

  • 15 June 2022
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Dag, zaterdag is er een groot festival in zwolle. Dit betekent drukte bij de laatste trein. Nu is ons traject Zwolle-Harderwijk vervangen voor die bussen. Nu is mijn vraag. Komen er meerdere bussen aangezien de drukte? En wat wanneer we niet meer meekunnen met de bussen hoe komen we dan thuis?

icon

Beste antwoord door Tamzin 15 June 2022, 09:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De vraag of er meerdere bussen komen om alle festivalgangers te vervoeren zul je aan de organisatie van het festival moeten vragen. NS zal als de organisatie geen afspraken gemaakt heeft over extra inzet hier niet uit zich zelf voor zorgen. Aan extra inzet zitten kosten verbonden waar aan de organisatie zal moeten mee betalen. 

Of NS iets regelt als je niet meer thuis kan komen, hangt van de omstandigheden op dat moment af. Neem in het geval je niet thuis kunt komen contact op met de klantenservice. Hou rekening met dat bussen eerder of later kunnen vertrekken dan aangegeven.

Reputatie 7
Badge +1

Gister op de radio uitgebreid item over dat ook by bussjofeurs de krapte flink toeslaat en dat daarom al bvb veel scholen het weer in ere herstelde schoolreisje hebben moeten cancellen=geen sjofeur, wel lege bus. En herinner de nogal chaotische taferelen laatstelijk by Meppel-Assen per bus. Ik zou er maa niet op rekenen.

Ik zou dan niet gokken op de laatste bus.

NS heeft sowieso volgens de eigen voorwaarden een thuisbrengplicht. Spreek het aanwezige personeel daar aan. Komen er echt geen bussen meer? Neem dan contact op met de klantenservice (24/7 bereikbaar via telefoon of via de info/SOS-zuil bij de poortjes), die dan een taxi voor je horen te regelen. Ga niet zelf een taxi regelen, want dan krijg je de kosten doorgaans niet terug.  

Het aantal bezoekers op dit festival is gelimiteerd tot maximaal 5000. Een groot deel daarvan zal ongetwijfeld uit Zwolle zelf komen en dan zal het met die stortvloed aan treinreizigers wel meevallen.

Reputatie 7
Badge

Ik zou sowieso niet uit gaan van betrouwbaarheid bij dit soort bussen.

Reageer