vetragung en strongingen tussen Leiden en Utrecht

  • 9 June 2022
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Hoe kan het dat er altijd zoveel storingingen zijn tussen Leiden en Utrecht. Ik heb de afgelopen week 2 keer gehad dat de trein niet reedt en vandaag reedt hij weer niet verder dan woerden vanaf Utrecht. Hierdoor had ik vetraginging. Wat dus vandaag is. De afgelopen tijd gebeuren dit soort dingen steeds meer. Hierdoor kom ik te laat op afspraken. Ik vind dit onacceptabel. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit traject staat bekend om verstoringen en vertragingen. Moet je ergens op tijd zijn dan kun je het beste een of meerdere treinen eerder nemen.

Reputatie 7
Badge +3

Er wordt al decennia over een verdubbeling van het spoor gesproken, maar het lijkt er niet van te komen.

Inderdaad, zoals al eens eerder gepost, ik woon zelf in Leiden en ik kan de keren dat er weer een plan werd geopperd en dit in de krant stond niet meer tellen. Eens in de zoveel jaar komt dat weer eens op en verdwijnt weer. 

Zo'n 3 jaar geleden heb ik al eens in een ander topic wat krantenartikelen teruggaand tot 1991 geplaatst. Misschien interessant leesvoer.

Reputatie 3

Over de lijn Utrecht-Leiden wordt al lang geklaagd. Het probleem is dat deze lijn enkelsporig is en daarom maar beperkte flexibiliteit biedt in het geval van problemen. Er wordt al decennia over een verdubbeling van het spoor gesproken, maar het lijkt er niet van te komen.

Reageer