beantwoord

Vreemde storing dienstregeling Zandvoort

• 18 april 2021
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 3

Wel een beetje vreemde berichtgeving. Het is stralend weer en NS geeft een storing in verband met weersomstandigheden:

Wellicht dat een melding dat de seizoens gebonden extra treinen niet rijden vanwege COVID-19?

Aan het weer licht het absoluut niet 😎

icon

Beste antwoord door Sascha NS 19 april 2021, 16:30

Ik zal het beste antwoord uit het topic wat mrfreeze linkt ook even hier als beste antwoord markeren.

Via @Edwin:

Er is besloten om extra treinen naar Zandvoort te laten rijden. Die staan vast in de dienstregeling. Als je deze melding ziet, zijn ze geschrapt (waarschijnlijk omdat het te frisjes is om lekker op het strand te zitten).

De melding ziet er een stuk ernstiger uit dan ie in werkelijkheid is. Is intern ook al aangekaart, maar ik denk dat dit wel zo blijft eigenlijk.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik vroeg me gisteren precies hetzelfde af :slight_smile: 't Weer schijnt toch nog niet mooi genoeg te zijn :beach:

Reputatie 7
Badge +3

Er is eigenlijk niks aan de hand behalve dat NS dit ongelooflijk klungelig communiceert. 

Ik zal het beste antwoord uit het topic wat mrfreeze linkt ook even hier als beste antwoord markeren.

Via @Edwin:

Er is besloten om extra treinen naar Zandvoort te laten rijden. Die staan vast in de dienstregeling. Als je deze melding ziet, zijn ze geschrapt (waarschijnlijk omdat het te frisjes is om lekker op het strand te zitten).

De melding ziet er een stuk ernstiger uit dan ie in werkelijkheid is. Is intern ook al aangekaart, maar ik denk dat dit wel zo blijft eigenlijk.

Reputatie 7
Badge +4

Dit weekend minder treinen Haarlem-Zandvoort

Laatst gewijzigd: 23 april 2021, 08.20 uur

Omdat voor morgen en zondag lage temperaturen voorspeld worden, verwachten we veel minder reizigers naar het strand. Daarom rijden we minder treinen tussen Haarlem en Zandvoort. Plan je reis in de reisplanner. De aanpassingen voor zondag worden zaterdagochtend verwerkt.

;-)

Reputatie 7
Badge +3

En gezien een foto op Twitter maakt NS een foutje door op de overzichtsschermen in de gele balk onderin te melden dat het morgen en zondag 17 en 18 april is. Misschien even een kalendertje sturen?

Reputatie 7
Badge +4

Op Twitter viel dat bij de lezerskennelijk niet op, ;-)

Reageer