beantwoord

Vroege IC's stoppen niet meer in Akkrum?

• 29 juni 2018
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Het viel me op dat sinds de werkzaamheden in Zwolle de intercitys van 5:22 en 6:22 (Akkrum) opeens niet meer op de kleine stations stoppen maar wel op de grote stations. Helaas ben ik regelmatig afhankelijk van deze treinen en ben ik hierdoor een beetje verbaasd. De eerste trein gaat nu pas om 6;33.

Kan iemand mij een uitleg geven waarom de dienstregeling zo plots is veranderd? Want het is raar dat er twee vroege treinen gaan, maar die nu voor geen mogelijkheid meer toegankelijk zijn voor de kleinere stations, terwijl het eerst wel zo was.
icon

Beste antwoord door Edwin 29 juni 2018, 14:36

Dit is al veranderd. Het was een planningsfoutje wat deze week hersteld is. De reisplanner op de telefoon zal 'm nog niet aangeven, maar de planner op ns.nl en de Rijden de Treinen app doen dat al wel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Dit is al veranderd. Het was een planningsfoutje wat deze week hersteld is. De reisplanner op de telefoon zal 'm nog niet aangeven, maar de planner op ns.nl en de Rijden de Treinen app doen dat al wel.
Reputatie 7
Badge

Dankjewel, nu snap ik m!

Reageer