beantwoord

Waar staat de snelbus in Roermond naar Sittard?

• 11 januari 2021
  • 9 reacties
  • 311 Bekeken

Hoi iedereen!

Ik ga dus aankomende zaterdag met de trein, maar nu is er door werk aan het spoor een tijdelijke NS snelbus. Ik ben alleen dus bang dat ik hem mis omdat ik niet weet waar die staat. 

Iemand tips? Joejoe

icon

Beste antwoord door Sneltram 11 januari 2021, 16:44

De NS-bussen zullen in Roermond vertrekken vanaf halte I op het busstation. Als het goed is, hangt er ter plekke tijdelijke bewegwijzering met pijlen en NS-bus-symbolen die de route naar halte I aangeven.

Bekijk origineel

9 reacties

Hey BobRossFan, welkom op onze community!

Vanaf welk station reis je en waar ga je heen? Dan kijk ik even voor je!

There's no mistakes, just happy accidents. 

Hey BobRossFan, welkom op onze community!

Vanaf welk station reis je en waar ga je heen? Dan kijk ik even voor je!

There's no mistakes, just happy accidents. 

ik moet vanuit Roermond de snelbus naar Sittard pakken 

Bussen vertrekken op Roermond vanaf het busstation en op Sittard vanaf de achterzijde van het station.

Zo! Deze moderator moet even wakker worden. -Ziet nu het onderwerp van dit toppic-

Ik zie hier dat dit op de Willem II singel is! Kom je er zo uit?

de Willem II singel is!

De Willem II/Godsweerdersingel is een (voor onbekenden) wat complexere omschrijving voor ‘gewoon’ de voorkant/centrumkant van het station, waar ook het busstation is :)

Reputatie 5
Badge

De NS-bussen zullen in Roermond vertrekken vanaf halte I op het busstation. Als het goed is, hangt er ter plekke tijdelijke bewegwijzering met pijlen en NS-bus-symbolen die de route naar halte I aangeven.

Oeps klikte perongeluk beste antwoord inplaats like, hoe dan ook. Dankje wel. Ik ben hier al een heel stuk verder mee gekomen :)

Het bericht van Henk_NL volstaat prima als 'beste antwoord’ hoor. Houden zo!

Ik zou toch die van Sneltram pakken dan 😉 Het busstation is gelukkig behoorlijk opgefrist de laatste verbouwing. Nu dat oude overheidsgebouw d’r naast nog, welke al tijden leeg staat. 

Reageer