waarom is er eigenlijk zoveel vertraging? En wat is het verschil met bv Japan?

• 18 augustus 2018
  • 37 reacties
  • 1260 Bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 7
Badge
De technische details weet ik niet (dat waggelen/hobbelen) op verder volkomen rechte trajecten zal vast en zeker met de ondergrond te maken hebben. Zelfs op de A16 Breda - Rotterdam kan je behoorlijk wagenziek worden als je het niet weet of niet gewend bent...

Leg die (10 rijstroken of zo) dan even vlak doet Rijkswaterstaat echt wel hun best voor, maar hoe plat/vlak Nederland ook is.. er zijn marges.

Ik heb filmpjes gezien waar iemand een 2 euro-muntje op zijn kant zette op een tafeltje bij het raam.. en dan inderdaad tot 300+ km/u ging (bewijs was de GPS data op zijn telefoon) en dat muntje pas na 12 minuten besloot om om te vallen omdat de trein ging remmen... Volgens mij was dat ergens in China, of Hong Kong maar imposant inderdaad. Nog nét geen zweeftrein zoals in de toekomst.

Het spoor zal daar wel super recht moeten zijn daar in Japan denk ik zo.
Want als je namelijk bij de NS treinen een muntje op de tafel legt dan denk ik dat die vrij snel omvalt. 🤗
Want als je namelijk bij de NS treinen een muntje op de tafel legt dan denk ik dat die vrij snel omvalt. 🤗

Bij mij nooit. 🤔
Reputatie 7
Badge
Bij mij nooit. 🤔
Ooh ja Nooduitgangetje? Dus je hebt het al geprobeerd (tijdens het rijden)? Want het lijkt mij toch dat zo'n muntje toch vrij snel omvalt omdat een NS trein namelijk toch wel een beetje heen en weer schommelt.

Bij mij nooit. 🤔Ooh ja Nooduitgangetje? Dus je hebt het al geprobeerd (tijdens het rijden)? Want het lijkt mij toch dat zo'n muntje toch vrij snel omvalt omdat een NS trein namelijk toch wel een beetje heen en weer schommelt.

Hoe leg jij een muntje neer? 💋
Reputatie 7
Badge

Je snap toch wel wat ik bedoel. Ik bedoel...gewoon een muntje op zn kant leggen zeg maar.🙄
Badge +3

Was in China en/of Hong Kong volgens mij dus niet met zijn allen in Japan de trein in geduwd worden hoor.... Geen zorgen dus, maar ik zei 12 minuten?

Dan gaan we natuurlijk een stapje verder!

China has restored the maximum speed of bullet trains on the Beijing-Shanghai high-speed railway to 350 kph, six years after it was reduced to 300 kph.

En Zwolle - Kampen mag maar 120 en dus moet een station overslaan ondanks alles nieuw bijna? Nou ja, dat ligt in ieder geval niet aan NS, die zijn nét op tijd uitgestapt denk ik zomaar...

Hoe leg jij een muntje neer? 💋Je snap toch wel wat ik bedoel. Ik bedoel...gewoon een muntje op zn kant leggen zeg maar.🙄

Welke kant? Kop of munt? Merk zelf namelijk weinig verschil.😍😎😂❤️
Reputatie 7
Badge
Was in China en/of Hong Kong volgens mij dus niet met zijn allen in Japan de trein in geduwd worden hoor.... Geen zorgen dus, maar ik zei 12 minuten?

Dan gaan we natuurlijk een stapje verder!

24 Minuten! Dat is echt wel heel erg lang hoor. 😮 Volgens mij rijd zelfs de Thalys en TGV niet zo stil op het spoor.
Reputatie 7
Badge
Welke kant? Kop of munt? Merk zelf namelijk weinig verschil.😍😎😂❤️
Nou! Je weet heel goed wat ik bedoel hoor. 🤣Kijk maar naar het filmpje van Robert B.
Badge +3
Ik had er eerder nog een 'discussie' over maar dat snel opgelost.. Weer iemand blij gemaakt met een uitleg die niemand snapt eigelijk. Ging ook over muntjes toevallig..

Ging om deze verwarring (dit op mjn kaart, en nu?)

Maar ja, aanstaande studenten zijn nieuwsgierig en moeten eigenlijk zo min mogelijk vragen stellen...

Welke kant? Kop of munt? Merk zelf namelijk weinig verschil.😍😎😂❤️Nou! Je weet heel goed wat ik bedoel hoor. 🤣Kijk maar naar het filmpje van Robert B.

Bij mij nooit. 🤔Ooh ja Nooduitgangetje? Dus je hebt het al geprobeerd (tijdens het rijden)? Want het lijkt mij toch dat zo'n muntje toch vrij snel omvalt omdat een NS trein namelijk toch wel een beetje heen en weer schommelt.

Ooh je hebt het over kansrekening. Tja, dat is een ander verhaal. Zelf leg ik een munt meestal plat neer. 💋
Badge +3
Ik laat alles even voor wat het is, voor nu in ieder geval.

Zie alle verbeteringen wel tegemoet. NS Flex is in ieder geval echt wel een uitkomst voor bijna idereen!

Kansrekening (wiskunde A op het VWO, midden jaren 80 vorige eeuw) mocht ik bijles geven vroeger! Zet mij niet aan het rekenen dus.. einde is zoek dan!

Maar goed, iedereen een 8+ gehaald dus dat dat staton zijn we gepasseerd. Wel trots op achteraf!

Reageer