beantwoord

waarom valt er op woensdag een sprinter uit

• 3 november 2020
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

Op het traject Breukelen Utrecht rijden en op alle dagen 4 treinen in de spits maar op woensdagen en vrijdagen volgens mij ook niet met als gevolg dat het best drukker is op perron en trein :-(

Waarom op die dagen ook geen 4 sprinters????

icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 november 2020, 10:54

Hallo Resiko en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat op jouw traject spitstreinen zijn geschrapt. Ik zie dat onze Reisplanner voor morgen wel al actueel is op dit traject. Ik snap dat je dit liever deze informatie ver van te voren wenst te ontvangen, maar ik wil je het advies geven om een dag van te voren onze Reisplanner te checken zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

NS heeft een aantal zgn. spitstreinen geschrapt. Ook op andere dagen rijden deze niet, maar helaas heeft NS de reisplanner zo te zien nog steeds niet op orde, waardoor het alleen voor de volgende dag zichtbaar is. Ook met het verzoek om dit duidelijk te vermelden bij de planner is (nog) niks gedaan.

Reputatie 5
Badge

Ik heb me laten vertellen dat alles vanaf 9 november netjes in de reisplanner moet staan. Nu maar duimen dat het zo is. Want gelet op de huidige aanscherping van de Coronamaatregelen, zijn we voorlopig nog niet af van het schrappen in de treindienst, schat ik zo in.

Ik heb me laten vertellen dat alles vanaf 9 november netjes in de reisplanner moet staan. Nu maar duimen dat het zo is. Want gelet op de huidige aanscherping van de Coronamaatregelen, zijn we voorlopig nog niet af van het schrappen in de treindienst, schat ik zo in.

9 november???. NS maakt weer superhaast zo te lezen. Waarschijnlijk staat het in 9292.nl wel allemaal netjes. Dat is in het verleden al meermaals gebleken. Blijf het toch een aanfluiting vinden. Ik sluit mij geheel bij mrfreeze aan.

Hallo Resiko en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat op jouw traject spitstreinen zijn geschrapt. Ik zie dat onze Reisplanner voor morgen wel al actueel is op dit traject. Ik snap dat je dit liever deze informatie ver van te voren wenst te ontvangen, maar ik wil je het advies geven om een dag van te voren onze Reisplanner te checken zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Badge

9 november???. NS maakt weer superhaast zo te lezen. Waarschijnlijk staat het in 9292.nl wel allemaal netjes. Dat is in het verleden al meermaals gebleken. Blijf het toch een aanfluiting vinden. Ik sluit mij geheel bij mrfreeze aan.

9292 krijgt de feed hiervoor vanuit de NS. Tijdens de basisregeling was de 9292 planner beter omdat die goed kon omgaan met zoveel geannuleerde treinen en de NS reisplanner dat niet kon verwerken. Nu zou er geen verschil mogen zijn voor die paar treinen die uitvallen.

Het late schrappen zou te maken kunnen hebben met personeelstekort in deze regio vanwege Corona, er zijn op meerdere standplaatsen op dit moment personele problemen.

Badge +3

NS heeft een aantal zgn. spitstreinen geschrapt. Ook op andere dagen rijden deze niet, maar helaas heeft NS de reisplanner zo te zien nog steeds niet op orde, waardoor het alleen voor de volgende dag zichtbaar is. Ook met het verzoek om dit duidelijk te vermelden bij de planner is (nog) niks gedaan.

Voegen we deze er maar aan toe (Alphen - Leiden, staat nu wel bij geschrapt maar de reisplanner denkt dat ze wel rijden...)

Reageer