beantwoord

Waarom worden andere tijden niet aangepakt?

• 12 februari 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Ik reis al jaren zeerregelmatig van Venlo naar Rotterdam.
De nieuwe dienstregeling is echter zeer onbetrouwbaar. Bij mij zit het probleem niet zo zeer in Breda, maar in de overstaptijd in Eindhoven. Daar mis ik regelmatig de trein. En niet zo zeer omdat de trein uit Venlo te laat is, maar omdat de trein moet aansluiten aan de trein uit het zuiden, die ook nogal eens te laat is. Een overstaptijd van slechts een of twee minuten in dit geval is vragen om problemen.Waarom wordt daar niet naar gekeken?
Mijn reis naar Rotterdam is er erg op achteruit gegaan.

Hoogachtend, Peer de Swart (Venlo)
icon

Beste antwoord door Miriam NS 12 februari 2017, 16:40

Hallo Peer de Swart en welkom op ons Serviceforum. Jammer om te lezen dat de dienstregeling in dit geval niet zo goed uitpakt. In dit topic vind je meer informatie over dit specifieke traject. Ik hoop dat als per april de overstap in Breda komt te vervallen de overstap in Eindhoven ook wat soepeler zal verlopen. Dit traject blijft onze aandacht houden.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Peer de Swart en welkom op ons Serviceforum. Jammer om te lezen dat de dienstregeling in dit geval niet zo goed uitpakt. In dit topic vind je meer informatie over dit specifieke traject. Ik hoop dat als per april de overstap in Breda komt te vervallen de overstap in Eindhoven ook wat soepeler zal verlopen. Dit traject blijft onze aandacht houden.
Reputatie 7
Badge +3
Er is door het gekoppel in Eindhoven voorlopig weinig aan te doen. Vanaf december wordt er niet meer gekoppeld en dan zal het hopelijk beter worden.

Reageer