beantwoord

waarom wordt intercity zwole stoptrein

• 20 maart 2020
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Waarom ben ik verplicht een stoptrein te pakken die in alle ***stopt.

icon

Beste antwoord door Rizana NS 20 maart 2020, 17:12

Welkom bij de NS Community, JeroHope.

Ik heb een woord aangepast in je zin, omdat het niet past binnen deze community. Om jouw vraag te beantwoorden, de trein stopt op de tussengelegen stations omdat er de komende dagen minder treinen rijden. Op deze manier kunnen deze reizigers ook mee. Meer informatie lees je op onze website

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Waarom ben ik verplicht een stoptrein te pakken die in alle coronahaarden stopt.

Van wie moet u dan met de trein, u mag met de trein het is geen verplichting om met de trein te reizen.  U mag ook lopend, op de fiets of met de auto naar uw bestemming reizen.

Verder wil ik u vragen om met normale benamingen te werken en niet d ebenaming die u geeft voor plaatsen in Nederland, dit is heel erg ongepast op dit moment waar in Nederland per dag vele mensen komen te overlijden.

Reputatie 7
Badge +4

Waarom ben ik verplicht een stoptrein te pakken die in alle coronahaarden stopt.

Ik denk dat voor dit soort onzin andere fora meer geschikt zijn. Het derde woordje uit uw zin is voor u kennelijk het enige relevante.

Omdat feitelijkheden en elementair respect bij u klaarblijkelijk toch geen enkele rol spelen, is dit dus een van de weinige keren dat ik de beantwoording van een vraag zinloos vind.

Welkom bij de NS Community, JeroHope.

Ik heb een woord aangepast in je zin, omdat het niet past binnen deze community. Om jouw vraag te beantwoorden, de trein stopt op de tussengelegen stations omdat er de komende dagen minder treinen rijden. Op deze manier kunnen deze reizigers ook mee. Meer informatie lees je op onze website

Reageer