beantwoord

Wanneer is traject Amersfoort - Amsterdam Zuid weer beschikbaar?

• 30 januari 2020
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

Reputatie 1

Ik vroeg me af wanneer traject Amersfoort - Amsterdam Zuid weer beschikbaar is. Ik reis momenteel via Utrecht om. Dit duurt al een week, de trein wordt iedere ochtend uit het rooster gehaald.

En is het mogelijk hier compensatie voor te krijgen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 30 januari 2020, 11:33

Wat AbbeyRoad inderdaad zegt, echt heel vervelend! Ik zie dat er om het half uur inderdaad een trein uit wordt gehaald, maar dat elk uur een trein gaat. De vertraging zou dan op een half uur neerkomen en daar kun je inderdaad een claim voor indienen via deze link. Je dient dan wel echt dit traject te hebben bereisd, dus als je een andere route neemt op eigen initiatief, en hierbij een uit- en weer incheckt, dan kan het zijn dat je recht hierop vervalt. Lees hiervoor de voorwaarden goed door.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Vervelend dat je schijnbaar altijd via Utrecht moet omreizen. Maar @trein_meneer,  over welke trein heb je het dan ? Of haal je een overstap niet ?

Wat AbbeyRoad inderdaad zegt, echt heel vervelend! Ik zie dat er om het half uur inderdaad een trein uit wordt gehaald, maar dat elk uur een trein gaat. De vertraging zou dan op een half uur neerkomen en daar kun je inderdaad een claim voor indienen via deze link. Je dient dan wel echt dit traject te hebben bereisd, dus als je een andere route neemt op eigen initiatief, en hierbij een uit- en weer incheckt, dan kan het zijn dat je recht hierop vervalt. Lees hiervoor de voorwaarden goed door.

Reputatie 1

Aha, ik zie dat er geen werkzaamheden waren maar ik simpelweg net een week lang elke dag een trein had die uitviel. Kan gebeuren.

Ik moet wel zeggen dat er op dit traject veel uitval is. Deze morgen om 09:11 reed de trein niet, gister om 18:15 reed de trein niet. Gemiddeld een paar keer per week wordt de trein uit het rooster gehaald. Dit terwijl ik een half jaar lang perfect heb kunnen reizen op dit traject. Zijn er met de werkzaamheden bij Naarden in augustus 2018 soms dingen gebeurd die dit traject minder betrouwbaar hebben gemaakt? Die twee minuten die de trein nu sneller is, zorgt dat ervoor dat er meer uitval is omdat het materieel harder wordt gebruikt?

Reputatie 3

Ik moet wel zeggen dat er op dit traject veel uitval is. Deze morgen om 09:11 reed de trein niet, gister om 18:15 reed de trein niet.

het blijft een beetje behelpen op het traject . Gisteravond viel zowel de ic van 19:45 als die van 20:15 van Amsterdam zuid naar Amersfoort uit . Er stond alleen rijdt niet en op dat moment ook niets bij storingen in de app behalve dan dat er minder sprinters zouden rijden 

Reputatie 1

Ik moet wel zeggen dat er op dit traject veel uitval is. Deze morgen om 09:11 reed de trein niet, gister om 18:15 reed de trein niet.

het blijft een beetje behelpen op het traject . Gisteravond viel zowel de ic van 19:45 als die van 20:15 van Amsterdam zuid naar Amersfoort uit . Er stond alleen rijdt niet en op dat moment ook niets bij storingen in de app behalve dan dat er minder sprinters zouden rijden 

En vrijdag om 18:15 vanaf Amsterdam Zuid ook geen IC.

Maar er wordt geluisterd want het traject ligt er de hele week uit voor onderhoud! Top. Ik hoop dat we dan weer terug gaan naar de punctualiteit van voorheen.

Reputatie 7
Badge +3

Er wordt deze week gewerkt aan de bovenleiding.

Reageer