beantwoord

wanneer verdwijnt de icmm?

• 10 december 2019
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

rond 2015 reed de icmm als primaire intercity hier rond in het zuidoosten, sindsdien komen ze zelden hier voor, persoonlijk vindt ik ze beter dan virm(m)s, mijn vraag is gaan ze verdwijnen aangezien een tijdje geleden is dat ze een revisie gehad hebben in Haarlem. 

icon

Beste antwoord door Kevin de OV-Hobbyist 11 december 2019, 08:32

rond 2015 reed de icmm als primaire intercity hier rond in het zuidoosten, sindsdien komen ze zelden hier voor, persoonlijk vindt ik ze beter dan virm(m)s, mijn vraag is gaan ze verdwijnen aangezien een tijdje geleden is dat ze een revisie gehad hebben in Haarlem. 

Ik denk zelf met de indiensttreding van de Intercity Nieuwe Generatie, wat zo rond 2025 gaat gebeuren. (Data onder voorbehoud)

Bekijk origineel

3 reacties

Ik denk zelf met de indiensttreding van de Intercity Nieuwe Generatie, wat zo rond 2025 gaat gebeuren. (Data onder voorbehoud)

maar ze zijn wel in goede staat, op wat dingen na dan, maar ik denk wel dat ze 1 daarvan in het spoorwegmuseum komen of niet?

Reputatie 5

Dat sowiezo, het zijn iconische treinen. Natuurlijk gaan er dan een paar van over blijven. Maar aangezien er nog geen definitieve timeline is voor de ICNG's die de ICM's gaan vervangen, en wanneer, mag je er toch wel vanuit gaan dat het na 2025 wordt. Loopt het uit, dan zijn ze misschien pas tegen 2030 weg. Voor nu gaan ze sowiezo nergens heen.

Reageer