beantwoord

Weer geen trein vanuit Leiden

• 31 januari 2019
  • 8 reacties
  • 347 Bekeken

Vandaag voor de tweede dag op rij tevergeefs op tijd op het perron in Woerden voor de intercity naar Utrecht. Beide keren geen trein. Vandaag werd zowaar omgeroepen dat er een defect aan de trein was, gisteren kwam hij gewoon niet. Vandaag mis ik dus mijn aansluiting richting Zwolle....zucht.
Kan er deugdelijk materieel op deze lijn ingepland gaan worden ipv wat oudere generaties intercity's of dubbeldekkers?
icon

Beste antwoord door Jeroen 31 januari 2019, 09:06

De dubbeldekkers op dit traject zijn over het algemeen DDZ treinstellen en dat zijn toch degelijke treinstellen die een complete renovatie hebben ondergaan. Maar een defecte trein hoeft niet perse uw trein te zijn maar het kan ook een andere defecte trein zijn die uw trein belemmerd om te rijden.

Het is wel spijtig dat u hierdoor uw aansluiting heeft gemist.
Bekijk origineel

8 reacties

En een aanvulling....ik heb maar de eerste de beste sprinter richting Utrecht gepakt en die staat nu op Utrecht Terwijde met een storing....waardeloos, wat een start van de dag
Badge
De dubbeldekkers op dit traject zijn over het algemeen DDZ treinstellen en dat zijn toch degelijke treinstellen die een complete renovatie hebben ondergaan. Maar een defecte trein hoeft niet perse uw trein te zijn maar het kan ook een andere defecte trein zijn die uw trein belemmerd om te rijden.

Het is wel spijtig dat u hierdoor uw aansluiting heeft gemist.
Jammer dat je je aansluiting vandaag richting Zwolle hebt gemist, omdat er bij jouw vertrekpunt geen trein reed. Ik kan me voorstellen dat je denkt dat het aan het materieel ligt, maar wat Jeroen ook al noemde, het kan ook zijn dat een storing op een ander traject de oorzaak is.

Jouw signaal ga ik in elk geval intern doorzetten. Hierover kan ik waarschijnlijk niets terugkoppelen, maar als ik er meer over hoor, dan vind je dat later terug onder dit topic. Ik heb trouwens de titel van dit topic wat aangepast, zodat de titel duidelijker is.
Vandaag wederom op hetzelfde tijdstip (7:25) uitval van de intercity van Woerden naar Utrecht, waardoor ik weer mijn overstap niet ga halen....zucht. De vertraging blijft weer binnen 30 min.
Reputatie 2
Als de intercity niet rijdt kan je in Woerden ook met de sprinter naar Tiel (om 7:22) gaan, deze komt maar paar minuten later in Utrecht en bied volgens mij ook genoeg tijd voor de overstap naar Zwolle
I know, maar ik was daar net aan de late kant voor....deuren voor de neus dicht....
Dat was even flink balen vanochtend zeker Piggybank001? Ik ga hier een melding van maken, zoals mijn collega Rizana NS ook heeft gedaan.
Het is allemaal weer dramatisch slecht geregeld, zoals we van de NS gewend zijn. Ik heb er bewust voor gekozen om met de bus te reizen ook al kost dit mij meer en doe ik er langer over. Slaat alles dat we de volle mep moeten betalen.

Reageer