beantwoord

Wie is er ook klaar met de Intercity Direct?

Wat is er de laatste tijd aan de hand met die HSL? Bijna elke dag een defecte trein. Word hier zo moe van. Is het geen tijd dat jullie nieuw materieel aanschaffen, ipv rijden met locomotieven die al ruim 30 jaar zijn?
Die hele HSL is vanaf dag 1 al een fiasco. Kan tegenwoordig beter kiezen voor de reguliere intercity, want met de icd is het maar afwachten of ie rijdt en niet onderweg ergens strandt.
Moest dit ff kwijt hoor.
icon

Beste antwoord door Raymond123 10 januari 2019, 22:59

De locomotieven zijn vrij nieuw, de rijtuigen zijn oud. De nieuwe treinen zijn besteld en komen over een jaar of twee.

Ook op dit moment is er een storing gaande. Dit keer tussen Schiphol en Rotterdam. De derde defecte trein van deze dag als ik goed hebt meegeteld....

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
De locomotieven zijn vrij nieuw, de rijtuigen zijn oud. De nieuwe treinen zijn besteld en komen over een jaar of twee.

Ook op dit moment is er een storing gaande. Dit keer tussen Schiphol en Rotterdam. De derde defecte trein van deze dag als ik goed hebt meegeteld....
Ik zit er nu in. En dat is al de zoveelste keer deze week. Ze roepen vaak om dat ze de locomotief opnieuw moeten resetten, dus lijkt mij dat er dan iets mis is met de locomotieven. Hoop echt dat het proces met die nieuwe treinen aanschaffen sneller gaat, want dit werkt heel demotiverend om nog de icd te pakken.
Reputatie 7
Badge +3
Het probleem is dat de besturingssoftware van de lokomotieven bagger is en de fabrikant niet in staat blijkt die software op orde te krijgen. Elektrisch en mechanisch is er niks mis met locs.

Reageer