beantwoord

Zijn kleinere stations (wijchen) niet belangrijk genoeg voor een stoptrein om te stoppen?

• 6 februari 2019
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

De stoptrein zou om 13:59 stoppen te wijchen. Enig verlaat rijdt de trein met volle snelheid voorbij zonder te stoppen. Hoe legt een mens zijn baas uitdat de trein langs reed maar niet stopte op het perron. 😑
icon

Beste antwoord door Jouke NS 6 februari 2019, 14:47

Hallo Mennodiosa en welkom bij de NS Community.

Het kan nooit de bedoeling zijn om een station over te slaan. Of het een procedure is, zoals Tamzin aangeeft, weet ik helaas niet.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Wanneer was dit als ik vragen mag? Vandaag lijkt me sterk, aangezien het op dit moment pas 13:53 is.
Reputatie 2
De 6647, die omstreeks 13:30 had moeten stoppen te Wijchen, stopt tussen Nijmegen en Den Bosch enkel in Oss. Dit vanwege de te hoog opgelopen vertraging vanaf Arhem, ~ +20 minuten.
Reputatie 7
Badge +3
De 6647, die omstreeks 13:30 had moeten stoppen te Wc, stopt tussen Nijmegen en Den Bosch enkel in Oss. Dit vanwege de te hoog opgelopen vertraging vanaf Arhem, ~ +20 minuten.
Dat is een standaard procedure bij NS tegenwoordig.
Hallo Mennodiosa en welkom bij de NS Community.

Het kan nooit de bedoeling zijn om een station over te slaan. Of het een procedure is, zoals Tamzin aangeeft, weet ik helaas niet.
Reputatie 7
Badge +3
Of een procedure is weet ik ook niet, maar dit is wel vaker gebeurd bij grote vertraging (en hier over geklaagd).
Badge +3
Als ik vandaag bekijk https://www.rijdendetreinen.nl/treinarchief/2019-02-06/wijchen dan is Wijchen al 8 keer overgeslagen, da's wel erg veel natuurlijk.

Dat bij vertraging Wijchen vaker wordt overgeslagen (richting Den Bosch) kan ook zijn vanwege de enkelsporige brug bij Ravenstein 🤔
Reputatie 7
Badge +3
Dat bij vertraging Wijchen vaker wordt overgeslagen (richting Den Bosch) kan ook zijn vanwege de enkelsporige brug bij Ravenstein 🤔
Dat verklaart niet dat de stations tussen Oss en Den Bosch ook worden overgeslagen.

De reden voor alle uitval vandaag is dat er vanochtend helaas iemand onder de trein is gekomen.

Reageer