beantwoord

Zonder overstappen van Woerden naar Geldermalsen (betere reisinformatie)

• 23 november 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 2
Overdag rijdt er ieder kwartier een sprinter van Woerden naar Geldermalsen en v.v. Maar als je in de reisplanner kijkt lijkt het net of je moet overstappen (in 2 minuten op hetzelfde spoor). Dat is hier op het forum al eens eerder aan de orde geweest: komt er al eens betere informatievoorziening aan?
De bedoeling is dat de conducteur meldt dat de trein doorrijdt, maar ik kan melden dat dat hooguit één op de 4 keer gebeurt. Ik heb er zelf vooral last van dat (soms?) in de avond de trein niet doorrijdt. Da's dan een nare verrassing. En als ik dat van tevoren weet, kan ik een andere reis plannen. Maar dat is nauwelijks uit de dienstregeling te detecteren. Iets slims graag?
Dank!
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 november 2016, 05:06

Met de nieuwe dienstregeling wordt dit probleem verholpen: als u een reis plant vanaf 11 december, dan zult u zien dat de reisplanner geen overstap meer aangeeft.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Met de nieuwe dienstregeling wordt dit probleem verholpen: als u een reis plant vanaf 11 december, dan zult u zien dat de reisplanner geen overstap meer aangeeft.
Reputatie 7
Badge +3
Het zijn twee verschillende treinen die alleen om efficiency redenen aan elkaar zijn gekoppeld. Dat doorrijden gebeurt dus niet omdat dat zo fijn is voor de reizigers. In feite is het hetzelfde als met de huidige treinen Deurne-Den Bosch en Den Bosch-Nijmegen.

Het kan incidenteel voorkomen dat er moet worden overgestapt.
Reputatie 2
Helemaal blij!

Reageer