Skip to main content
beantwoord

groep ticket niet gebruikt

Ik heb groep tickets gekocht van Den helder naar Emmen maar er is geen reis met de trein van denhelder om 17: 40.

Beste antwoord door Floor NS

Hi Gade.87!  Welkom bij de NS Community.

Wanneer je een Groepsticket Daluren besteld voor een specifieke reis op een specifieke dag, dan bent u niet gebonden aan een specifiek tijdstip (maar uiteraard wel aan de daluren en de gekozen datum). U kunt in het weekend dus de reis van Den Helder naar Emmen maken om 17:34 uur of 18:04 uur, zoals rvdborgt aangeeft. Bedoel je dat je deze reis vandaag wenst te maken? Dan kan dit niet om 17:34 uur of 18:04 uur met een Groepsticket Daluren. Met dit e-ticket kun je enkel binnen de daluren reizen. 

Bekijk origineel

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 30 maart 2025

Niet om 17:40, maar wel om 17:34 of 18:04 vandaag.

Wat is je vraag?

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 30 maart 2025

Als u een groepsticket niet heeft gebruikt, bent u helaas uw geld kwijt. Het is niet te zien of het ticket toch is gebruikt of niet. Ik zie dezelfde trein als ​@rvdborgt ook staan, dus dat kan het probleem niet zijn, U bent uw geld toch kwijt en krijgt het ook niet terug, dus ik zou de reis gewoon maken.

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 30 maart 2025

@Gade.87 We zijn twee en een half uur verder. Zit u alsnog in de trein? 

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 31 maart 2025

Hi Gade.87!  Welkom bij de NS Community.

Wanneer je een Groepsticket Daluren besteld voor een specifieke reis op een specifieke dag, dan bent u niet gebonden aan een specifiek tijdstip (maar uiteraard wel aan de daluren en de gekozen datum). U kunt in het weekend dus de reis van Den Helder naar Emmen maken om 17:34 uur of 18:04 uur, zoals rvdborgt aangeeft. Bedoel je dat je deze reis vandaag wenst te maken? Dan kan dit niet om 17:34 uur of 18:04 uur met een Groepsticket Daluren. Met dit e-ticket kun je enkel binnen de daluren reizen. 

Reageer