Skip to main content

Ik heb net, binnen een uur, 8 x dezelfde mail ontvangen over het bedrag van mijn maandfactuur en wanneer deze geïncasseerd gaat worden. Het is ook echt iedere keer dezelfde mail. Herkent iemand dit en weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

alvast bedankt 

andrea

Same here.

Hier ook..

Ik heb dezelfde factuur mail in de afgelopen 7 uur 31x ontvangen. Foutje in systeem of hack?

Dito, mailbox stroomt over

Goedemorgen,

Ik kamp met hetzelfde euvel sinds gisteren: ik krijg 4 tot 5 mails per uur dat mijn factuur klaar staat.

Ik heb inmiddels een grote collectie identieke e-mails, en nergens de optie om dit type mails uit te zetten.

Ach ja. Als de nieuwkomers even verder kijken op dit forum dan zien ze dat er wel heel veel fout gaat bij NS. Dus dit is totaal niet verbazingwekkend helaas. Het is niet te hopen dat ze net zo vaak gaan incasseren als dat ze een email hebben gestuurd. Maar goed zelfs NS is denk ik wel zo slim om dat niet te doen. Enige remedie is denk ik de emails te verwijderen. 

Je kunt het aanpassen door op saldo te gaan reizen.

Gezien het feit dat meerdere mensen hiermee te maken hebben, zal het om een fout gaan.

Excuses voor het ongemak! Er was inderdaad een storing op de mail server waardoor bij sommige klanten dezelfde mail meermaals is verstuurd. Dit is per vanochtend opgelost.

Same here. Meer dan 20 keer binnen een paar uur vanochtend, een ‘Uw factuur staat klaar’ bericht.

Reageer