ik wacht nu meer dan 14 minuten... ik bel de klanten service... echter nu al 13 minuten een bandje "een ogenblik geduld.. al onze medewerkers zijn in gesprek....."
Chat functie is niet actief staat op de site
Het is op sommige momenten drukker dan op andere momenten. Wat is precies je vraag? Dan kunnen wij nagaan of we je ergens mee kunnen helpen.
bijzonder... meer dan 15 minuut is niet echt klantvriendelijk.. dat is het wel als je netjes te horen krijgt dat de wachtrij te lang is.... dan kun je zelf beslissen...
2e, chat functie niet actief. Jammer... daarmee help je klanten
nou … als aanvulling.... Ik heb na 16 minuten opgehangen..... en alla minute weer gebeld... en toen de optie " kopen" en ja.. direct , echt direct... … toen wel .. ….. (de dame heeft mij netjes geholpen, ik had een andere vraag dan over kopen echter.... moest wel even zo spelen om geholpen te worden...… ik had geen zin meer om nog 16 minuten te wachten
Ik heb na 16 minuten opgehangen..... en alla minute weer gebeld... en toen de optie " kopen" en ja.. direct , echt direct... … toen wel ..
Dus als je als consument iets wil kopen dan direct aan de telefoon een mdw… en als je vragen hebt.... 16 minuut wachten...…….?
Ben je inmiddels geholpen of kan ik je misschien nog ergens mee helpen?
ik heb nu precies 30 minuten geluisterd naar: “nog een moment alstublieft, we weten dat u wacht”, en omdat mijn beltegoed niet toereikend is om langer te wachten heb ik de verbinding maar verbroken. NS weet dat ik wacht, maar geeft geen indicatie vwb de vermoedelijke lengte van de wachttijd. Waarom wordt in dit geval niet geadviseerd om op een ander moment terug te bellen? Je hoopt steeds dat ver wordt opgenomen, hebt geen idee wanneer. Dit geeft stress. Bovendien vind ik dit geen klantenservice, het is zelfs helemaal geen service. Ik knap hier op af.
Dat kan inderdaad beter, maarten2. Excuses voor het ongemak. Belde je met de reguliere Klantenservice of met de Klantenservice van NS international?
De chat op https://www.ns.nl/klantenservice/contact werkt prima, en als je toevallig Twitter hebt dan is het bij https://twitter.com/NS_online ook ernstig rustig, dus snel antwoord.
Telefonisch lijkt de laatste tijd nogal problematisch, met doorschakelingen naar slecht verstaanbare medewerkers in (?) Paramaribo.
Indicatie van de wachttijd zou inderdaad welkom zijn dan, of ‘het duurt lang dus probeer het vooral later nogmaals’… Of toets 5 (de doorschakeling naar TLS/OV-chipkaart).
Ik probeer al een aantal dagen een reis te boeken en dat lukt niet. Telefonisch is er niemand bereikbaar ( al diverse malen langere tijd in de wacht gezeten) en via de chat is er ook geen (of slechte) bereikbaarheid. Ik heb gisteren ruim een uur gewacht op een reactie en vanmorgen bleek er na 1,5 uur iemand te hebben gereageerd. Ik zie nu in deze community dat dit al jaren een terugkerend probleem is. Hoe krijg ik iemand te pakken die mij kan helpen met het boeken van een reis voor 25 november naar Keulen?
Hoi Brigitte63 en welkom bij de NS Community!
Het is inderdaad ontzettend druk waardoor de wachttijden hoog oplopen. Helaas zit er daarbij niets anders op dan wachten. Het is ook mogelijk om te boeken bij één van de internationale balies.
Kan ook online op NS Internationaal of Deutsche Bahn, prijzen vanaf 25 euro enkele reis.
Hm, ik ben nu al rustig 37 mins aan het wachten. Een welbekend probleem schijnbaar, nog steeds geen indicatie van tijd of hvh wachtenden voor je, via de mail al 1,5 maand op reactie aan het wachten, chatfunctie geen reactie, zowel niet op de livechat als de whatsapp chatfunctie. Een bedrijf dat klachten probeert te ontwijken…?
Hm, ik ben nu al rustig 37 mins aan het wachten. Een welbekend probleem schijnbaar, nog steeds geen indicatie van tijd of hvh wachtenden voor je, via de mail al 1,5 maand op reactie aan het wachten, chatfunctie geen reactie, zowel niet op de livechat als de whatsapp chatfunctie. Een bedrijf dat klachten probeert te ontwijken…?
Welk email-adres en welke whatsapp heb jij gebruikt?
NS is niet via email bereikbaar behalve om met een reply te reageren op een afwijzing van een claim.
Whatsapp is bedoeld voor contact bij een onveilige situatie in de trein.
Je kunt NS via DM (Twitter) of PB (Facebook bereiken, naast telefonisch en via de chat.
Hm, ik ben nu al rustig 37 mins aan het wachten. Een welbekend probleem schijnbaar, nog steeds geen indicatie van tijd of hvh wachtenden voor je, via de mail al 1,5 maand op reactie aan het wachten, chatfunctie geen reactie, zowel niet op de livechat als de whatsapp chatfunctie. Een bedrijf dat klachten probeert te ontwijken…?
Welk email-adres en welke whatsapp heb jij gebruikt?
NS is niet via email bereikbaar behalve om met een reply te reageren op een afwijzing van een claim.
Whatsapp is bedoeld voor contact bij een onveilige situatie in de trein.
Je kunt NS via DM (Twitter) of PB (Facebook bereiken, naast telefonisch en via de chat.
Whatsapp van International afdeling, email gebruikt via het klachtenformulier op de site.. Twitter heb ik zelf niet, facebook chats laten ook op zich wachten, en na 1.5 uur telefoneren (na een eerste keer opgehangen te zijn na 45 mins nadat me werd gezegd dat ik doorverbonden werd) heb ik pas antwoord op mijn vraag. Whatsapp duurde 37 mins tot eerste contact, en zit nu weer op 36 mins te wachten op antwoord. :)
Het is een ramp, die klantenservice. Kost zoveel tijd. Lukt bijna niet meer om snel antwoord te krijgen. Twitter werkt voor mij het snelst, maar tegenwoordig duurt dat ook langer. Soms zelfs een paar dagen voor je een reactie krijgt. Ik hoop dat je snel een reactie krijgt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.