Skip to main content
Antwoord

Betalingskenmerk

  • June 25, 2023
  • 2 reacties
  • 974 Bekeken

Voor het betalen van een boete moet je een betalingskenmerk invullen van 8 cijfers en eentje van 1 letter en 6 cijfers. Ik heb alleen bij betaling het betalingskenmerk van 8 cijfers niet juist ingevuld. Ik heb namelijk het laatste cijfer verwisselt met een ander cijfer. Hoe kan ik dit alsnog juist aangeven bij NS?

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • June 25, 2023

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • June 25, 2023

Als het kenmerk L×××××× (6 cijfers) klopt dan komt het wel goed. Iets van 8 cijfers komt me niet bekend voor.