Dag NS,
Omdat de NS in maart van dit jaar 2 maal de 5,60 heeft afgeschreven heb ik de afschrijving van mei gestorneerd!
nu vraagt de NS uitleg!
hoe kan ik de NS bereiken???
Succes!
Met vriendelijke groet Laurent van Sark
Dag NS,
Omdat de NS in maart van dit jaar 2 maal de 5,60 heeft afgeschreven heb ik de afschrijving van mei gestorneerd!
nu vraagt de NS uitleg!
hoe kan ik de NS bereiken???
Succes!
Met vriendelijke groet Laurent van Sark
Ik zou om te beginnen kijken in je facturen bij MijnNS. Je hebt blijkbaar een abonnement/contract waarbij automatisch geïncasseerd wordt.
€5,60 is de abonnementsprijs van Dal Voordeel Flex per maand. Als je daar een abonnement op hebt genomen dan moet je de kosten betalen. Je kunt maandelijks opzeggen als je er geen gebruik van wilt maken.
Storneren is geen goed idee. Het is een automatisch systeem, wat niet weet dat er eerder een dubbele betaling is geweest. Je hebt nu volgens het systeem een betalingsachterstand. Om geen incasso-kosten te krijgen, kun je het beste betalen.
Voor het bedrag dat eerder te veel is afgeschreven kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.