beantwoord

Drukte klantenservice nav te lage GtbV (2e ipv 1e klas)

  • 27 October 2021
  • 31 reacties
  • 886 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Een GTbV claim met Flex wordt blijkbaar altijd vergoed op 2e klas voltarief. Eenmaal toegekend kan je voor 1e klas terecht bij de Klantenservice reageren op de mail en afwachten.

Ook na 9 maanden dus nog.. Wat een gedoe zeg… Ik heb nu al zoveel claims uitstaan, dat worden veel mails naar NS. Kan dit niet aangepast worden?

Mijn vijf claims die vanaf half juni tot half juli zijn ingediend zijn allemaal volgens het 1e klas tarief vergoed. Heb zelf ook een 1e klas Dal Vrij abonnement. Dus dat lijkt wel goed te gaan nu.

Wel grappig dat al mijn vijf claims vrijwel tegelijkertijd goedgekeurd werden in begin augustus. 

Badge +3

Mijn vijf claims die vanaf half juni tot half juli zijn ingediend zijn allemaal volgens het 1e klas tarief vergoed. Heb zelf ook een 1e klas Dal Vrij abonnement. Dus dat lijkt wel goed te gaan nu.

Wel grappig dat al mijn vijf claims vrijwel tegelijkertijd goedgekeurd werden in begin augustus. 

Grappig? Nou ja als een claim van (half) juni correct vergoed wordt… 👋

Reputatie 7
Badge +1

Ik zag net deze twèet voorbijkomen. Klantenservice zegt 12 weken achterstand, maar ze zijn bezig met begin juni. Lijkt mij dus 16 a 17 weken achterstand inmiddels.

 

 

Jep. Vast een rekenfoutje. Het zijn maar mensen.

Reputatie 7

Wanneer er een claim binnenkomt om te herzien, omdat dit inderdaad voor de verkeerde klasse was berekend, kan er handmatig een knop omgezet worden in het account van de betreffende persoon, zodat dit volgende keer automatisch wordt opgepakt. Dit kan helaas niet als 1 knop voor iedereen in 1x gezien worden, dat is dan jammer genoeg onmogelijk. 

Wachten totdat een oplettende reiziger klaagt is een workaround en geen oplossing. Dat een reiziger nu nog maar 1 keer moet klagen is ook geen oplossing, maar een minder slechte workaround.

Heb alle meerdere keren via mail gereageerd dat er op verkeerde klasse is berekend. 1x "klagen" werkt dus ook niet helaas.

Computersystemen......🤔

Reputatie 7
Badge +1

Achterstand groeit nog steeds zo te zien, vandaag op twitter. Volgens mij kan je het overigens nog steeds beter in één keer goed doen. Zie reactie van Rene74 hierboven.

 

Reageer