beantwoord

geen antwoord

  • 31 July 2023
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik suurde ns een reaktie over hun uitspraak inzake een claim op teruggave reisgeld. Na een week ontving ik een excuus dat ze de vraag niet binnen 5 dagen konden beantwoorden. Men ging hiervoor hun best doen. Het is nu 14 dagen later en ik heb nog niets gehoord. Ik wilde nu reageren maar alle voorgaande email adressen van ns zijn van het type ‘no response’. Hoe doe ik dit?

het kenmerk was :5224489600

m vr gr. AE de Jager-Orie. 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 31 July 2023, 19:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Jonen,

Je zou weer op de originele afwijzing kunnen reageren. Maar het heeft weinig zin denk ik. Een reactie van NS kan lang op zich laten wachten, tot enkele maanden in extreme gevallen.

Goedenavond Jonen, welkom op de NS Community!

Vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen op de e-mail. Je kan reageren op de reactie e-mail van ons (het no-response e-mailadres). Jouw nieuwe e-mail wordt dan toegevoegd aan jouw claim en zal zeker nog een reactie krijgen. Het is erg druk op onze afdeling die de claimverzoeken behandelen. We hebben al een enorme inhaalslag gemaakt maar zijn helaas nog niet helemaal bij.

Reputatie 7
Badge +1

Goedenavond Jonen, welkom op de NS Community!

Vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen op de e-mail. Je kan reageren op de reactie e-mail van ons (het no-response e-mailadres). Jouw nieuwe e-mail wordt dan toegevoegd aan jouw claim en zal zeker nog een reactie krijgen. Het is erg druk op onze afdeling die de claimverzoeken behandelen. We hebben al een enorme inhaalslag gemaakt maar zijn helaas nog niet helemaal bij.

 

Maar waarom communiceren jullie nu al jaren 5 dagen, terwijl jullie dat nog nooit gelukt is. Dat is gewoon misleiding van je klanten.

Reageer