beantwoord

geen Mail ontvangen

  • 19 October 2023
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Beste heb geen email ontvangen wacht al meer als een uur! Is wel afgeschreven 66€ voor 2 dagretouren bataviastad 2 x 33€. Ik krijg me niet ingelogd op de email in ns (heb dit op jamaica-schafer@hotmail.com) ik snap er niks meer van. En moet toch echt vandaag erheen! 

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 October 2023, 12:45

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Goedemiddag JS89. Welkom bij de NS Community.

Ik heb een vermoeden dat je misschien een typefout hebt gemaakt in het e-mailadres bij het plaatsen van de bestelling.
In je bankieren-app kan je bij de afschrijving een ordernummer vinden. Zoek die even op, en neem dan contact op met de Klantenservice zoals Tochjo aangeeft. Zij helpen je verder.

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +3

In een ander topic wordt aangegeven dat de klanteNService zou hebben gezegd dat er een mailstoring is. Kan een moderator dit bevestigen?

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik goed dat je de retouren bij de Spoordeelwinkel hebt gekocht? Dan zul je met de klantenservice van de Spoordeelwinkel contact moeten opnemen.

In een ander topic wordt aangegeven dat de klanteNService zou hebben gezegd dat er een mailstoring is. Kan een moderator dit bevestigen?

Dat kan ik niet bevestigen. Zo ver mij bekend speelt dit momenteel niet. 

Reageer