Ik heb meereisretour 2 x betaald

  • 20 September 2022
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb meereisretour 2 x betaald

 


6 reacties

kan ik het geld terug ontvangen

 

Badge +3

U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Graag zou ik een bedrag van 8,95 terug ontvangen met vriendelijke groet Mvr S Brouwer Kaartnummer 

Moderator edit: Verwijdering van persoonlijke gegevens.

Reputatie 6

Hey Brouwerson. Welkom bij de NS Community. 

Ik heb je persoonlijke gegevens in je vorige comment verwijderd. Dit is een openbaar forum dus het is niet handig om je persoonlijke gegevens hier neer te zetten. Verder heeft Tochjo hier al het goede antwoord gegeven. Je kunt nu het beste contact op nemen met de klantenservice.

Badge +3

Hey Brouwerson. Welkom bij de NS Community. 

Ik heb je persoonlijke gegevens in je vorige comment verwijderd. Dit is een openbaar forum dus het is niet handig om je persoonlijke gegevens hier neer te zetten. Verder heeft Tochjo hier al het goede antwoord gegeven. Je kunt nu het beste contact op nemen met de klantenservice.

Haha verwijder je dan ook even de screenshots?

Reputatie 6

Die zijn bij deze ook verwijderd! Even iets te gefocust op één comment. 😅

Reageer