Op 22 november ben ik om van Rijswijk naar Rotterdam CS gegaan en blijkbaar ben ik vergeten in te checken. Dat wist ik pas - het heet niet voor niks vergeten - toen ik eergisteren een factuur binnenkreeg waarop staat dat ik het correctietarief van €19,80 moet betalen, in plaats van €4,55. Bij elke andere vervoerder kun je via Uitcheckgemist.nl zo'n fout corrigeren, maar bij NS niet want ik reis met een Flex-abonnement (1e klas). Waarom kan ik mijn fout niet corrigeren? Zijn de kinderziektes nog steeds niet uit Flex gehaald of gaat NS automatisch uit van fraude?
beantwoord
Incheck gemist
Beste antwoord door Robert B
Uicheckgemist werkt niet met NS Flex, dus dat moet via Mijn NS of de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).
Voor een gemiste incheck moest dat altijd al, en kan 3 keer per jaar.
Corrigeren via Mijn NS zal niet meer lukken want je hebt de factuur al.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.