Ik kreeg vanmorgen onderstaande email:
From: BRIGHTCONTACT TECHNOLOGY B.V. <support@feedback.satmetrix.com>
To: BasReist
Sent: Friday, January 10, 2025
Subject: DUTCH RAILWAYS NS - NL - ENTERPRISE requests your feedback
Dear Sir / Madam,
Would you like to help us improve your customer experience? Please participate in our customer satisfaction survey!
Recently you contacted NS. We would like to know your opinion about this contact. The survey contains several questions and only takes 2 minutes of your time. Do you participate?
To access the survey, please click the following.
Click Here >> https://ns.satmetrix.com/surveyui/...
We only use your answers to improve our customer service and not for other purposes.
If someone else contacted NS on your behalf, you may ignore this invitation.
Thank you for participating!
Yours sincerely,
Maaike Kranenborg
Head of NS Customer Service
Is dit legitiem? Waarom in het Engels en zo schreeuwerig en zo'n raar onderwerp? Het enige recente contact dat ik met NS heb gehad is volgens mij een reply op een afgewezen GTBV die deze week is afgehandeld (na ruim een maand, maar dat lijkt ‘standaard’ te zijn, en wat in het vat zit verzuurt niet).