Skip to main content

Betalingsregeling getroffen vorige maand waar ik in 6 maanden moet betalen prima, december dure maand.

December netjes betaald alles goed, nu kreeg in begin januari brief dat ik het factuur nog niet had voldaan?? en ik in 10 dagen moest betalen, ik schrikken en bellen gelijk naar de ns.

De mevrouw aan de telefoon gehad goed geholpen, en zag ook dat de eerste betaling was voldaan. En nu ineens krijg ik een mail van het zelfde factuur dat ik nog 6 dagen heb anders worden de kosten hoger plus een incasso bureau? volslagen gestoord dit.

De berichten worden automatisch via een computer verstuurd en dingen kunnen elkaar wel eens kruisen. Gestoord vind ik nogal sterk uitgedrukt, bij een geautomatiseerd systeem krijg je dit soort dingen en zaken worden niet meteen verwerkt. Het beste is er nog even achter aan te gaan. Omdat het wat complex is, lijkt me bellen het handigste. Het is wijs om termen als gestoord en dergelijke maar achterwege te laten. Zo leuk is het niet tegenwoordig om aan de NS-kant telefonische helpdesk te zijn. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.

Reageer