Ik wilde in juni een weekend vrij abonnement afsluiten via de site. Die werkte niet dus dit moest telefonisch. Vervolgens heb ik dit abonnement eind mei opgezegd aangezien ik deze niet nodig had. Toen ben ik een maand op vakantie geweest en nu zie ik opeens op de mail dat ik voor juli en augustus door heb betaald voor dit abonnement. De site werkte dus weer niet?? Ik belde meteen de klantenservice waar ik een erg onkundige medewerker aan de telefoon kreeg. Hier heb ik mijn probleem uitgelegd en ik hoopte geld terug te krijgen. Zijn eerste actie was mijn reeds betaalde(!) weekend abonnement voor augustus per direct opzeggen. Ik ging akkoord want ik ging ervan uit dat ik dit geld terug zou krijgen. Dit heb ik ook hardop zo gecommuniceerd. Achteraf gaat deze medewerker pas overleggen met een teamleider. Toen heb ik 45 min in de wacht gehangen om enkel te horen dat er niks mogelijk is en ik geen geld terug krijg. Toen dacht ik, ja maar wacht eens even, als ik toch al betaald heb voor een weekend abonnement in augustus dan wil ik die ook terug. Maar dat was op geen enkele manier mogelijk.
Ik vind dit erg slecht geregeld en geen service van de NS. Dit gaat fout omdat ten eerste, de site niet naar behoren werkt. Dan leg ik me daarbij neer omdat ik tijdens mijn vakantie niet goed opgelet heb en dus gemist had dat het abonnement doorliep. Maar vervolgens zegt een NS medewerker als eerste per direct mijn abonnement voor augustus op zonder dat hij mij op de hoogte had gebracht van alle informatie en gevolgen. Nu ben ik dus €70 kwijt in totaal en dus €35 voor de maand augustus die nog niet eens begonnen is. Als ik toch al voor dit abonnement betaald heb, dan wilde ik het ook graag gaan gebruiken in augustus. Maar dit was op geen enkele manier terug te draaien, belachelijk!! Ik had wel iets anders verwacht van zo’n groot bedrijf.